تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيوس: اميدوارم پرسپوليس سقوط نكند
بازيکن اسبق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس با عذرخواهي از هواداران اين تيم به دليل شکست سنگين در شهرآورد پايتخت، گفت: اميدوارم پرسپوليس با اين شرايط به ليگ يک سقوط نکند.

http://www.arteshesorkh.com/files/images/gallery/Farshad_u_Pious_1_30532.jpg

 ''فرشاد پیوس'' روز شنبه در گفت گو با ایرنا، خاطرنشان کرد: از شب گذشته تا به حال به طور مرتب با هواداران غمگین پرسولیس صحبت کرده ام و آنها را به آرامش دعوت می کنم.
 وی افزود: من در این تیم پستی ندارم اما به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی از مردم و طرفداران تیم خجالت می کشم و از آنها عذرخواهی می کنم.
 پیوس ادامه داد: پرسپولیس بیمار است و زمانی که مدیران قبلی تیم در فصل نقل و انتقالات موفق به جذب بازیکنان بازیکن خوب نشدند باید فکر این روزها را می کردند.
 آقای گل سالهای دور فوتبال ایران اظهار داشت: سابقه نداشته که پرسپولیس چهار شهرآورد متوالی را ببازد و حتی یک گل هم به ثمر نرساند که این برای هواداران متعصب تیم دردناک است.
 وی در مورد شرایط این تیم گفت: امسال تمامی جام ها را از دست دادیم و معتقدم باید یک مربی خارجی جذب شود تا ابتدا تیم را در لیگ برتر نگه دارد و سپس با جذب بازیکنان بزرگ در فصل آینده به دنبال موفقیت باشد.
 پیوس ادامه داد: امیدوارم تیم در همین میانه های جدول لیگ برتر باقی بماند و به لیگ دسته اول سقوط نکند تا بیش از این شرمنده مردم نشویم.
 پیوس با تاکید بر حضور بازیکنان ضعیف در پرپسولیس ادامه داد: پیراهن پرسپولیس برای بیش از هشتاد درصد تیم گشاد است و آنها حتی فکر بازی کردن در این تیم را هم نمی کردند و تنها به فکر پول هستند.
 وی با اشاره به حضور حمید استیلی در پرسپولیس گفت: استیلی دوست من است و از نحوه کنار رفتن وی ناراحت شدم، اما این مربی قربانی اختلافات اول فصل بین کاشانی و دایی و همچنین حاشیه های موجود شد.
 گلزن اسبق تیم ملی ادامه داد: استیلی باید پس از قهرمانی در جام ولایت کنار می رفت تا کار به این روزها نمی رسید.
 پیوس در خصوص حضور پرپسولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این تیم بدون تردید در همان مرحله نخست حذف خواهد شد و بهتر است در این رقابت ها شرکت نکند تا بیش از این با شکست های بزرگ روبرو نشود.
 وی خطاب به محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرپسولیس گفت: اگر وی نمی تواند خیلی زود شرایط تیم را تغییر دهد و مربی بزرگ جذب کند باید کنار برود تا یک فرد فوتبالی مدیریت تیم را برعهده بگیرد و پرسپولیس را به شرایط بهتر برساند.
:
:
:
آخرین اخبار