تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر:
تشکیلات دانشکده علوم پزشکی شوشتر وسیع خواهد شد
بزودی خبرهای بسیار مسرت بخشی در مورد وسیع شدن تشکیلات دانشکده علوم پزشکی شوشتر به اطلاع شهروندان شريف شهرستان خواهد رسید
خوزنیوز: رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشترگفت: بزودی خبرهای بسیار مسرت بخشی در مورد وسیع شدن تشکیلات دانشکده علوم پزشکی شوشتر به اطلاع شهروندان شريف شهرستان خواهد رسید.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر عیسی رضایی ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: از دی ماه سال 1392 و از همان ابتدای کار، بصورت مستمر تشکیلات دانشکده مورد پیگیری قرار گرفته و یکی از آرزوهای بنده محقق شدن این امر بود.

وی افزود: با تصویب چارت سازمانی دانشکده در آینده جوانان عزیز شهرستان قابلیت جذب در دانشکده را خواهند داشت و کمبود نیروی این مجموعه نیز تا حدودی مرتفع می شود.

دکتر رضایی تصویب تشکیلات دانشکده از سوی وزارت بهداشت را گام بسیار مهمی در جهت  ارتقاء آن به دانشگاه علوم پزشکی در آینده برشمرد و تصریح کرد: شرط اول ردیف بودجه  مستقل دانشکده بود که سرانجام این امر مهم با پیگیری های مداوم دو ساله انجام گرفت.

رئیس دانشکده این دو كار مهم را هدیه ای ناقابل از طرف دانشکده علوم پزشکی شوشتر به شهروندان شریف شوشتر دانست و خاطر نشان ساخت: در طی این مسیر قطعاً لطف خداوند متعال و دعای خیر شهروندان بدرقه ما بوده و خواهد بود.

وی در پایان از تلاش‌های جهادی و خالصانه کارکنان دانشکده و جهد و کوشش ستودنی جانباز شیمیایی 70 درصد؛ سید قربان موسوی مدیر دفتر ریاست در مستقل شدن و تصویب چارت سازمانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر تقدیر و تشکر نمود.
:
:
:
آخرین اخبار