تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حقیقی: من مقصرم نه استیلی و سایر بازیکنان
دروازه تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف از شکست این تیم در دربی 73 گفت: ‌اگر دنبال مقصر هستید من روی هر سه گل استقلال مقصر بودم.

علیرضا حقیقی پس از پایان شهرآورد 73 ضمن بیان مطلب فوق افزود: اگر شما دنبال مقصر هستید من روی هر سه گل مقصر بودم و از این موضوع فرار نمی‌کنم، زیرا توپ وارد دروازه من شده است. نه استیلی و نه سایر بازیکنان روی این سه گل مقصر نیستند.

http://www.up.3ecret.com/?di=FC38

وی ادامه داد: البته اگر دنبال ایراد و مشکلات و دلایل گل خوردن می‌گردید این یک بحث کارشناسی است و آنهایی که از بیرون بازی را تماشا کردند باید بگویند چه کسی مقصر گل‌ها بوده است.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر منظورتان گل دوم است، من توپ را درست دفع نکردم اما آن توپ داشت به اوت می‌رفت و مامادو تال روی مجیدی خطا کرد. جباری هم پنالتی که 50 - 50 است را به بهترین شکل درون دروازه قرار داد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در این دیدار مستحق باخت نبود ولی متاسفانه این دیدار را هم مغلوب شد، در مورد استعفای استیلی گفت: من چیزی نشنیدم ولی شرایط پرسپولیس طوری است که اگر مربی داخلی و خارجی بیاورند نمی‌تواند به تیم کمک کند.

حقیقی افزود: ما قبلا این شرایط را تجربه کردیم و از اول فصل مربی ما تحت فشار بود. این کار درستی نبود زیرا استیلی تمام سعی و تلاشش را برای موفقیت انجام نداده است ولی ما خیلی بدشانسیم.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین تاکید کرد: رئال مادرید در سطح اول فوتبال دنیا در چهار، پنج بازی گذشته با نتایجی سنگین مغلوب بارسلونا شده است. ما هم این بازی را باختیم ولی می‌توان در آینده همه چیز را جبران کرد.

هفتادوسومین دربی شهر تهران که دیداری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود با برتری 3 بر صفر آبی پوشان به اتمام رسید تا این تیم در مرحله نیمه نهایی مسابقات به مصاف برنده دیدار شهرداری یاسوج - فولاد خوزستان برود.
برچسب ها: علیرضا حقیقی
:
:
:
آخرین اخبار