تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات گلف خوزستان استعفا داد
رییس هیات گلف خوزستان پس از استعفا از این سمت گفت: به دلیل گرفتاری شخصی دیگر نمی‌توانم ادامه دهم
رییس هیات گلف خوزستان استعفا دادرییس هیات گلف خوزستان پس از استعفا از این سمت گفت: به دلیل گرفتاری شخصی دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.

علیرضا مرادحاجتی اظهارکرد: استعفای خودم را به مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس فدراسیون داده‌ام که البته آن‌ها موافقت نکرده‌اند ولی به دلیل گرفتاری شخصی دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.

وی گفت: در مدتی که ریاست هیات گلف را بر عهده داشتم، جایگاه هیات استان نسبت به قبل بهتر و گلف مسجدسلیمان نیز احیا شد و شاهد حضور شش تیم در لیگ برتر کشور هستیم.

رییس مستعفی هیات گلف خوزستان خاطرنشان‌کرد: به هر حال مشکل خاصی نیست ولی ترجیح دادم کنار بروم و جا را برای فرد دیگری باز کنم و شاید آن‌ها هم حقی داشته باشند و باید بگویم با سربلندی استعفا دادم.

وی افزود: از کسی دلخور نیستم و مشکلی هم پیش نیامده است؛ به هر حال این کار، یک دو امدادی است و باید چوب را به نفر دیگری سپرد و به نظرم در ورزش باید در اوج کنار رفت.

مرادحاجتی گفت: من برای مجمع ریاست هیات گلف استان نیز ثبت‌نام کرده بودم که از آن هم کنار کشیدم. هر چند استعفای من خیلی از اهالی گلف را نگران کرده است ولی باید این حق را به من هم بدهند که پس از چند سال فعالیت در این رشته، کنار بروم.

وی بیان کرد: گلف خوزستان را به جایی رساندیم که اکنون عصای فدراسیون گلف کشور است و من در هر جایی که باشم به ورزش استان خدمت می‌کنم و از این کار خوشحال می‌شوم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار