تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۶۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر امام جمعه اندیمشک از حماسه حضور مردم در تشییع شهدای مدافع حرم
عشق‌به شهادت‌مرگ‌سرخ را«احلی من العسل»کرده‌است
عشق شما به شهادت و ایثارگری، مرگ سرخ را در کام جوانان و نوجوانان این مرز و بوم و منطقه «احلی من العسل» کرده است
عشق شما به شهادت و ایثارگری، مرگ سرخ را در کام جوانان و نوجوانان این مرز و بوم و منطقه «احلی من العسل» کرده است.

مراسم تشییع و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم خوزستان اواخر هفته گذشته و در دو روز اخیر در سطح چند شهر این استان برگزار شد و استقبال مردم شهیدپرور این خطه از شهدای گرانقدر و سرافراز با شکوه خاص خود انجام شد. در شهرستان اندیمشک این مراسم با استقبال چند هزار نفری مردم برگزار شد.

نعمت‌الله خدامی امام جمعه این شهرستان به پاسداشت حضور مردم با صدور بیانیه‌ای از این حضور حماسی تجلیل کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ(ال عمران ایه169)

امام خمینی (ره):

«در اثر شکست مفتضحانه صدام مناطق مسکونی کشور ما مورد تجاوز واقع می‌شود و با موشک‌ها کوبیده می‌شود و اخیرا که اندیمشک را هم ملاحظه کردید».

و من به ملت ایران و اهالی محترم مبارز اندیمشک تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خدای تبارک و تعالی شهدای آنها را با شهدای صدر اسلام محشور بفرماید و به بازماندگان آنها سلامت و صبر عنایت بفرماید. «صحیفه نور ج 18»

سلام خدا بر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اندیمشک که نایب‌امام زمان (عج) در اثر مقاومت و ایثارگری، این‌گونه از آنها تجلیل کرده‌اند و سلام خدا بر شهیدان، ایثارگران، خانواده و وابستگان آنها باد که با صبر زینبی و صلابت سجادی این‌گونه شهره ولایت‌مداری و خدمت به مبانی توحیدی بوده و هستند، شما در جنگ فقر و غناء، شکننده هیمنه پوشالی نظام استکبار می‌باشید.

صبر مادران و خانواده‌های شهداء و ایثارگران، دشمن را به زانو در آورده و به دوستان انقلاب و اسلام روحیه مضاعف بخشیده است.

عشق شما به شهادت و ایثارگری، مرگ سرخ را در کام جوانان و نوجوانان این مرز و بوم و منطقه «احلی من العسل» کرده است، رحمت و مغفرت و کرامت الهی نصیب همه شما واصلان این سلوک و صراط نورانی باد که هم در دنیا صاحب عزت و شکوه معنوی می‌باشید و هم در آخرت از جمله شیعیان و صالحان خواهید بود.

امروز هم که جوانان و خانواده‌های ایشان خطر تکفیری‌های خون‌آشام در بلاد مسلمین را تشخیص دادند و با همان روحیه زمان هشت سال دفاع مقدس با کوبیدن دشمنان ولایت امیر مومنان (ع) و بشریت و تقدیم قربانی‌های خود‌، به خلیل کاروان حسینی می‌پیوندند و شهید و جانباز تقدیم حضرت حق می‌کنند.

بدین وسیله از جانب خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، حوزه‌های علمیه و بسیجیان شهرستان و نیز خانواده محترم شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت (ع) و همچنین از سوی مسئولان و خادمان ملت از حضور با شکوه، معنادار، دشمن‌شکن، معنوی و با بصیرت مردم فهیم شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک در برنامه‌های استقبال، تشییع، وداع و ختم سه شهید مدافع حرم، سردار شهید احمد مجدی، بسیجی شهید حبیب رحیمی‌منش و دانشجوی بسیجی شهید احمد حاجیوندالیاسی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در پناه امام زمان (عج) باشید. «نعمت‌الله خدامی» امام جمعه شهرستان اندیمشک
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار