تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور پررنگ دانشجویان علوم پزشکی اهواز در هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان کشور
180 اثر از دانشجویان هنرمند دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال گردید که خوشبختانه 22 اثر جهت شرکت در مرحله نهایی پذیرفته شدند
خوزنیوز: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور در محل آخرین تمرینات گروه نمایشی دانشجویان دانشگاه قبل از اعزام به جشنواره کشوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، از این دانشجویان هنرمند که با راهیابی به این مرحله باعث سربلندی دانشگاه شده اند، تشکر و قدردانی نمود.

 به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ساسان موگهی گفت: شما شایسته بهترین ها هستید و مطمئن باشید حتی عدم کسب رتبه کشوری نیز چیزی از ارزش شما کم نمی کند، چرا که هدف همه ما این است که دانشجویان علاوه بر تحصیل علم به بلوغ فکری و اجتماعی در دانشگاه دست پیدا کنند و یکی از راههای رسیدن به این هدف شرکت در فعالیتهای هنری، فرهنگی و بویژه شرکت در فعالیتهای گروهی می باشد که شما با تشکیل گروه های نمایشی و تمرین کار گروهی موفق به رسیدن به این هدف شده اید.

وی ادامه داد: دانشگاه ها باید مدیران، متخصصان و کارشناسانی تربیت نمایند که بتوانند با بدنه اجتماع ارتباط برقرار نمایند در غیر اینصورت حتی بهترین متخصصان نیز که توانایی برقراری ارتباط درست با مردم را نداشته باشند نمی توانند مشکلات جامعه را حل کنند. قطعا یکی از راههای رسیدن به این مقصود انجام فعالیتهای هنری در فضاهای دانشگاهی است .

موگهی در خصوص هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: این جشنواره در دو بخش هنری از 16 تا 20 بهمن ماه و بخش ادبی از 24 تا 26 بهمن ماه در شیراز برگزار می گردد.

 دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تصریح کرد: فراخوان ثبت آثار این جشنواره از آبان ماه سال جاری اطلاع رسانی شد که در مجموع بیش از 15000 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از داوریهای انجام شده، کاندیداهای کسب رتبه های برتر جهت حضور در مرحله نهایی مشخص شدند.

وی ادامه داد:  180 اثر از دانشجویان هنرمند دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال گردید که خوشبختانه 22 اثر جهت شرکت در مرحله نهایی پذیرفته شدند که در نوع خود در این دانشگاه بی سابقه بوده است. این تعداد اثر پذیرفته شده نشان دهنده وجود استعدادهای فراوان فرهنگی و هنری در بین دانشجویان دانشگاه هست که با ایجاد فضای نشاط در دانشگاه بخشی از این استعدادها ظهور پیدا کرده اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در پایان با بیان مراتب تشکر رئیس دانشگاه به این دانشجویان هنرمند برای آنان آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی، تحصیل و فعالیتهای هنری نموده و اسامی دانشجویانی که آثارشان پذیرفته شده است را بشرح زیر اعلام نمود:

مهدی ماندگاری - تذهیب نرجس ریاحی فر - نثر طنز
مهسا زعفرانی - طراحی سجاد قنواتی - داستان کوتاه
فرزانه شریفات - شعر طنز فرزانه شریفات - ترانه
طناز کاظمی میرکی -  داستان کوتاه یوسف کشوری نژاد - شعر کلاسیک
حسین ابراهیمی - شعر نو لیلا لرستانی - تذهیب
فرزانه شریفات - شعر نو مهدی ماندگاری - صنایع دستی
لیلا لرستانی - خوشنویسی معلی رامین نورافروز - پویانمایی زندگی 1+2
زهرا طیبی - مشاعره فاطمه کیانی - مشاعره
سنا محمدپور - تاتر صحنه ای دیوار یوسف کشوری نژاد - آواز
محمدرضا ساکی - نمایشنامه خوانی زمستان 66 محمد سلیمانی - تاتر صحنه ای چشم  ابی سگ
محمد سلیمانی - نمایشنامه خوانی اپیدمی خاک و خنده جمشید خسروی - تاتر خیابانی سنگ و پرواز

:
:
:
آخرین اخبار