تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال از سد شهرداری تبریز هم گذشت
تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر برابر میزبانش شهرداری تبریز با برتری 2 بر 1 عبور کرد و موقعیت خود در صدر جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جهان نیوز، آبی پوشان پایتخت از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر شهرداری این شهر قرار گرفتند و میزبان خود را با نتیجه ۲-۱ شکست دادند تا با ۳۳ امتیاز و با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار بگیرند.

در نیمه دوم میزبان یک بازی هجومی را به نمایش گذاشت. در دقیقه ۶۰ بود که سعید دقیقی بهترین فرصت را برای کم کردن اختلاف از دست داد و پنالتی اش را به دیرک افقی دروازه سید مهدی رحمتی کوبید.

در ادامه نیز شاگردان یسیچ چند فرصت خوب دیگر را از دست دادند؛ تا اینکه در دقیقه ۸۷ مهرداد قنبری روی ارسال زمینی دقیقی موفق شد قفل دروازه استقلال را بالاخره باز کند و اختلاف را به حداقل برساند.

در دقایق پایانی نیز فرصت های دو تیم از دست رفت تا شاگردان مظلومی در غیاب مجتبی جباری و کرار جاسم به سه امتیاز شیرین دست پیدا کنند.

با این برد استقلال با خیال آسوده تر به نیم فصل لیگ برتر فکر میکند  جایی که  آرام آرام با   اندوخته هایش خود را از دیگر تیم های لیگ برتری جدا می کند
:
:
:
آخرین اخبار