تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:
سومین کتابخانه سیار کانون در اهواز افتتاح می شود
با حضور مدیرعامل این کانون، سومین کتابخانه سیار ویژه کودکان و نوجوانان روستایی شهرستان اهواز، افتتاح خواهد شد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: با حضور مدیرعامل این کانون، سومین کتابخانه سیار ویژه کودکان و نوجوانان روستایی شهرستان اهواز، افتتاح خواهد شد.

غلامرضا شنبدی اظهار كرد: این کتابخانه سیار روستایی با حضور «علیرضا حاجیان زاده» مدیرعامل کانون و مسئولین استانی در روستای «مگطوع» آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور فردا چهارشنبه، برای اولین بار به خوزستان سفر می کند و در این سفر وی بعد از افتتاح کتابخانه سیار روستایی شهرستان اهواز، از مرکز شماره یک این شهرستان بازدید و با اعضا، مربیان، کارشناسان و کارکنان ستادی کانون نشست خواهد داشت.

عضو شورای اداری استان خوزستان عنوان کرد: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دومین روز سفر خود به استان خوزستان از مراکز کانون در شهرستان ‌های آبادان و خرمشهر نیز بازدید می کند و با مسئولین و مربیان مراکز کانون در این دو شهرستان به گفتگو خواهد پرداخت.

شنبدی بیان كرد: همچنین در این سفر «محمد رستمی» مشاور مدیرعامل در امور مجلس، «علیرضا کرمانی» مدیرکل آموزش و پژوهش کانون، «مجتبی دانشور» مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرعامل کانون را همراهی خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: در حال حاضر بیش از ۵۲ هزار کودک و نوجوان هفت تا ۱۷ ساله عضو ۵۲ مرکز سیار و ثابت کانون در خوزستان هستند.

وی تصریح کرد: این تعداد عضو نیز از ۵۲ هزار جلد کتاب ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در مراکز کانون استفاده می ‌کنند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: کتابخانه سیار
:
:
:
آخرین اخبار