تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی هیئت رزمندگان و ناحیه مقاومت بسیج آبادان عنوان شد؛
برگزاری آئین وداع با «شهید سیاح‌طاهری» در آبادان
آئین وداع با «شهید سعید سیاح‌طاهری» فردا در آبادان توسط هیئت رزمندگان اسلام و ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار خواهد شد
برگزاری آئین وداع با «شهید سیاح‌طاهری» در آبادانآئین وداع با «شهید سعید سیاح‌طاهری» فردا در آبادان توسط هیئت رزمندگان اسلام و ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «شهید سعید سیاح‌طاهری» فردا وارد آبادان خواهد شد و مراسم استقبال از آن شهید بزرگوار در محل میدان ورودی شهر آبادان برگزار می‌شود.

بر همین اساس هیئت رزمندگان اسلام و ناحیه بسیج آبادان طی بیانیه‌ای، از مردم شهیدپرور این شهرستان دعوت کرد تا در مراسم استقبال، وداع و تشییع  نخستین شهید مدافع حرم آبادان حضور پیدا کنند.

متن بیانیه بدین شرح است؛ سلام و درود بر مجاهدان صدیق و مدافعان حریم آل الله شهدای گران‌قدر، بالأخص سردار رشید اسلام و فرمانده هشت سال دفاع مقدس شهید حاج سعید سیاح‌طاهری که بار‌ها به درجه رفیع جانبازی مفتخر شده بود، این بار برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد و به آرزوی دیرینه‌اش یعنی فیض شهادت رسید.

این شهادت سراسر افتخار را به خانواده محترمش اعم از پدر و مادر و همسر و فرزندان و برادران وهم رزمانش تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

 به همین مناسبت مراسم شب وداع با این شهید والامقام و با حضور مردم شهیدپرور و رزمندگان اسلام از ساعت 7 شب دوشنبه 94/10/28 در سالن سپاه آبادان برگزار می‌گردد.

ضمناً مراسم تشیع از ساعت 8 صبح سه‌شنبه 94/10/29 از مقابل مصلای نماز جمعه آبادان انجام خواهد شد حضور ارزشمندتان را گرامی می‌داریم.

صبح‌گاه 23 دی ماه جاری در سوریه، اتومبیل حامل «شهید سعید سیاح‌طاهری» و دیگر هم‌رزمانش که به وسیله تکفیری‌ها رصد می‌شد، مورد اصابت یک شلیک موشکی قرار گرفت و همه سرنشینان آن خودرو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر این شهید فردا دوشنبه از ساعت 17 در میدان ورودی شهر آبادان مرود استقابل قرار می‌گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار