تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم تجلیل از خادمان حضرت اباعبداله الحسین(ع)؛
تصور مدیریت پایانه مرزی چزابه بدون شهرداری اهواز غیر ممکن است
همه تلاشگران شهرداری خود را خادم الحسین (ع) می دانند و در این راه مقام ها و رتبه های خود را فراموش کرده اند و مدال خدمت به زوار ابی عبداله(ع) را بر سینه زده اند
خوزنیوز: روز دوشنبه مراسم تجلیل از خادمان حضرت اباعبداله الحسین(ع) با حضور سید خلف موسوی شهردار اهواز، محمد صفری شهردار معنوی چزابه ، مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان، ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر در اهواز برگزار شد.

تصور مدیریت پایانه مرزی چزابه بدون شهرداری اهواز غیر ممکن است

به گزارش خبرنگار خوزنیوز؛ در آغاز این جلسه شهردار اهواز ضمن محکوم کردن اعدام آیت الله نمر گفت: اعدام این عالم بزرگ در راستای جلوگیری از آزادی بیان بوده است. رژیم آل سعود در یک توطئه ی آشکار و ناجوانمردانه ایشان را همراه با افراد تروریست اعدام کرد. این قوم غاصب که نام خود را بر سرزمین حجاز گذاشته اند با ایجاد خقان و اختناق، فرهنگ دوران جاهلیت را دوباره زنده کرده اند و و هر صدای آزادی خواه را زنده به گور می کنند.

وی با اشاره به خدمات رسانی شهرداری اهواز به زوار اربعین در پایانه چزابه گفت: همه تلاشگران شهرداری خود را خادم الحسین (ع) می دانند و در این راه مقام ها و رتبه های خود را فراموش کرده اند و مدال خدمت به زوار ابی عبداله(ع) را بر سینه زده اند. کارکنان شهرداری و نیز دکتر صفری که به عنوان شهردار معنوی چزابه معرفی شد تلاش زیادی به خرج دادند تا مدیریت و خدمات رسانی به نحو احسن انجام شود. دکتر صفری از مدیران خدوم و پرتلاش شهرداری اهواز هستند که از نظر کارآیی و نزاکت نیز الگو هستند و تایید استانداری بر انتخاب ایشان به عنوان شهردار معنوی چزابه نیز مهر تاییدی بر همین ادعاست. همچنین اعضای شورای شهر در این اتفاق بزرگ با اتحاد و انسجام حمایت های خود را از ما دریع نکردند که این مساله جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: بنا به شهادت مسوولین کشوری پایانه مرزی چزابه بهترین گذرگاه در ایام اربعین بود و از همین رو است که در آخرین اطلاعیه نیز از زایران خواسته شده بود که از این نقطه به کشور عراق عزیمت کنند. این مساله دستاوردی بزرگ برای شهرداری اهواز است که به همت دستگاه های استانی و نیز همه کارگران، مدیران مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری انجام شده است.

شهردار اهواز افزود: اکنون پس از دوسال حضور شهرداری در این پایانه، تصور مدیریت پایانه مرزی چزابه بدون شهرداری اهواز غیر ممکن است. خوشبختانه بازخورد این خدمت رسانی ها نیز مثبت بوده است و به لطف خدا جاده اهواز به چزابه با نام طریق الحسین (ع) ماندگار خواهد شد. شهرداری اهواز در زمینه عمرانی و خدماتی و حمل و نقل این پایانه کارنامه ی مثبتی را برای خود به جای گذاشته است. در بخش حمل و نقل ما با 139 دستگاه اتوبوس روزانه 54 هزار نفر را جابجا کرده ایم. همچنین با احتساب ماشین آلات و خدمات و نیروی انسانی می توان گفت که شهرداری اهواز در ایام اربعین 3 میلیارد تومان در این باره هزینه کرده است.

همچنین مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز گفت: باید به همه عزیزانی که در صف اول خدمت رسانی به زایران در طریق الحسین (ع) حضور داشتند خسته نباشید گفت. این عظمت حضور زوار و خادمان بسیار ارزشمند است. فرصت خدمت به زایران حسینی و زدودن گرد و غبار و خستگی از آنها هدیه ای است از سوی خداوند برای مردم خوزستان و ایلام که باید آن را پاس داشت و شکر گزار خداوند بود.

تصور مدیریت پایانه مرزی چزابه بدون شهرداری اهواز غیر ممکن است

وی ضمن تقدیر از زحمات شهردار اهواز و شهردار معنوی چزابه در مدیریت و خدمات رسانی به این پایانه گفت: شهرداری به بزرگترین اجتماع بشری خدمت می کند و امروز همین اجتماع و شور عظیم سلاح برنده ی ما است. امیدواریم این حرکت ها ادامه دار و مستمر باشد و از اکنون برای اربعین سال 95 برنامه ریزی کنیم.

زیبا صالح پور عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این جلسه گفت: عزارداری امام حسین (ع) میراث اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و احیای این میراث هر ساله بدون داشتن متولی مشخص  با همراهی علما به صورت خود جوش و مردمی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شهرداری نیز در این دو سال همراه و همسو با مردم در جهت خدمت گزاری به زایران شرکت کرده است و کارهای ارزنده و قابل تقدیری را انجام داده است و بی شک خدمت به زایران امام حسین خدمت به خود امام حسین (ع) است.

شیخ کاظم سواری عضو دیگر شورای اسلامی شهر اهواز نیز ضمن یادآوری جایگاه و ارزش خدمت به زوار امام حسین(ع) گفت: امیدوارم ستادی که مدیریت پایانه مرزی چزابه برای اربعین تشکیل شده است ادامه یابد و برنامه ریزی ها و بودجه بندی های لازم برای اربعین 1395 برای مدیریت بهتر از پیش صورت گیرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برخی کارگران و مدیران نمونه شهرداری اهواز که دست اندر کار خدمات رسانی به زایران اربعین بودند تقدیر به عمل آمد.
:
:
:
آخرین اخبار