تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۸۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری‌زاده: سه امتیاز بازی با استقلال تهران را می خواهیم
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از بازی برابر استقلال تهران تاکید کرد که برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از بازی برابر استقلال تهران تاکید کرد که برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت.

کوروش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران، اظهارکرد: با توجه به وضعیت مان در جدول، تمام بازی ها برای فولاد مهم هستند و باید سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

وی ادامه داد:‌ هرچند استقلال شرایط خوبی دارد اما ما مجبور و محکوم به برد هستیم و باید در این دیدار پیروز شویم. تمام ارکان باشگاه تلاش کردند تا در تعطیلات گذشته، شرایط تیم بهبود یابد. وضعیت روحی تیم نیز تقویت شده است و امیدواریم که سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با عذرخواهی از عدم حضور اسکوچیچ در نشست خبری، گفت: همزمانی تمرین، شرایطی را پیش آورد که اسکوچیچ نتوانست در این نشست حاضر شود.

وی همچنین درباره ادامه همکاری اسکوچیچ با فولاد نیز عنوان کرد: در این باره باید خود اسکوچیچ پاسخ دهد اما همین که او مانده است نشان می دهد که می خواهند کار کند و این که او و باشگاه نیز به توافق رسیده اند یعنی همه باید تلاش کنیم تا کار به خوبی انجام شود. در حال حاضر مشکلی نیست و او با فولاد همکاری می کند.

بختیاری زاده درخصوص کسر قرارداد بازیکنان و کادرفنی در صورتی که تا پایان فصل نتوانند به 50 امتیاز دست پیدا کنند نیز گفت: هر باشگاهی حق دارد تیم خود را جریمه کند یا به آن پاداش دهد. باشگاه فولاد هم کاری غیر از قانون فوتبال انجام نمی دهد و این جریمه نیز بین خود خانواده فولاد است و اگر بد بازی کنیم باید هم جریمه شویم.

وی درباره جذب بازیکن در نیم فصل، عنوان کرد: باشگاه فولاد تاکنون کم هزینه نکرده است و مسوولان باشگاه، نیز قول داده اند تا در حد توان خود برای جذب بازیکن در نیم فصل تلاش کنند تا بتوانیم ضعف های تیم را پوشش دهیم. تمام مجموعه باشگاه و تیم برای حل مشکلات تلاش می کنیم تا شرایط تیم بهتر شود و مردم خوزستان را خوشحال کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
انشااله فولاد خوزستان باشکست استقلال تهران اولین پیروزی را دشت خواهد کرداگر فولاد خوزستان کمی تمرکز ودقت داشته باشند شکست استقلال دوراز انتظار برای فولاد خوزستان نیست
سعید از عمان
|
OMAN
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
اقای بختیاری زاده خواهشا از فولاد برو هم خودت هم اسکو چیچ و اژدری زاده فولاد فقط فرکی رو میخواد خدا وکیلی متن منو رو چاپ کنید چند بار از کشور عمان پیام میدم ولی نمینویسید
:
:
:
آخرین اخبار