تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۰۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز:
اقدام به خودکشی در اهواز ناکام ماند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از ناکام ماندن خودکشی یک خانم در رودخانه کارون با واکنش سریع نیروهای امدادی خبرداد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از ناکام ماندن خودکشی یک خانم در رودخانه کارون با واکنش سریع نیروهای امدادی خبرداد.

امیر نجفی اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۱ و ۲۷ دقيقه با تماس به سامانه ۱۲۵ اين سازمان خبر اقدام به خودکشی خانمی بر روی پل سلمان فارسی داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد و نجات و استقرار تیم امداد آبی و غواصان در زیر پل سلمان فارسی گام نخست را در کمترین زمان برداشته و در گام بعدی یکی از ماموران تیم امداد و نجات با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص موفق شد تا در یک حرکت سریع وی را از محل دور و خطر سقوط را منتفی کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز تصریح کرد: پس از دور کردن خانم ۵۰ ساله که قصد خودکشی داشت وی را برای رسیدگی و سایر امور در اختیار پلیس حاضر در محل قرار گرفت.

نجفی بیان کرد: در این عملیات دو تیم امداد و نجات و یک تیم امداد آبی به همراه دو غواص حضور داشتند.

وی تصریح کرد: از تماس به موقع همشهریان گرامی تشکر و قدردانی کنیم. اطلاع رسانی به موقع شهروندان عامل موثری در واکنش سریع و به موقع عوامل اجرائی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی داشته و حتی نقش مهمی در کاهش خسارات احتمالی دارد.

واژگونی بنز ۱۸ چرخ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز همچنین گفت: ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ اين سازمان خبر از رخداد واژگون شدن یک دستگاه کامیون بنز ۱۸ چرخ واقع در ۲۰ کیلومتری جاده بزرگراه خلیج فارس داده شد.

نجفی افزود: آتش نشانان هفت دقیقه بعد در محل حاضر شده و با قطع برق کامیون و جلوگیری از نشت گازوئیل ایمن سازی های اولیه محل حادثه را انجام دادند. همچنین با بکارگیری ابزار ویژه امداد و نجات در کامیون را باز کرده و راننده را با رعایت نکات ایمنی بیرون آوردند.

وی بیان کرد: در این عملیات ۶ مامور آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: عملیات امداد و نجات و پاکسازی مسیر تردد خودروهای عبوری ۴۵ دقیقه به طول انجامید.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار