تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۹۲۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید مدیرعامل توانیر از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت شهیدهاشمی و شمالغرب اهواز
بازدید مدیرعامل توانیر از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت شهیدهاشمی و شمالغرب اهواز

  مدیرعامل شرکت توانیر از پست‌های ‌برق ۴۰۰ کیلوولت شهیدهاشمی و شمال غرب اهواز در راستای آماده‌سازی شبکه برای گذر از تابستان ۱۴۰۳ بازدید کرد.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر و هیات همراه امروز، ۱۷ اردیبهشت ماه از روند توسعه و بهینه‌سازی پست‌های برق ۴۰۰ کیلوولت شهید هاشمی و شمال غرب اهواز که از پروژه‌های حیاتی و ضروری این شرکت برای گذر از پیک مصرف تابستان هستند بازدید کردند.

وی از روند احداث طرح دائم و افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت شهید هاشمی بازدید و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

 بنا است پست شهید هاشمی با احداث طرح دائم و اضافه کردن یک ترانس به ظرفیت ۳۱۵ مگاولت آمپر با مجموع ظرفیت ۶۳۰ مگاولت آمپر برای پیک تابستان امسال وارد مدار شود.

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین از طرح بهینه‌سازی پست برق ۴۰۰ کیلوولت شمال غرب که یکی از پست‌های مهم و تاثیرگذار برای عبور از پیک مصرف است، بازدید کرد.

رجبی مشهدی در این بازدیدها با قدردانی از اقدامات انجام گرفته اجرای این پروژه‌ها را باعث افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه عنوان کرد که لازم است در موعد مقرر وارد مدار شوند.

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این بازدیدها با اعلام درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، موانع و مشکلات موجود در اجرای پروژه‌ها را بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر و هیات همراه در سفر یک روزه به اهواز علاوه بر بازدید از پروژه‌های حیاتی برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ و بازدید از محل حادثه خطوط انتقال برق در شادگان و آبادان، در جلسه صنعت برق خوزستان نیز شرکت خواهند کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار