تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۹۲۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام‌جمعه اهواز: مسئولان با جدیت برای تحقق شعار سال تلاش کنند

 امام‌ جمعه اهواز نامگذاری سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را یادآور شد و گفت: مدیران و مسئولان با جدیت و تلاش مضاعف برای تحقق شعار سال پای کار بیایند.

  حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است که شعار سال را با محوریت تولید و معیشت انتخاب می‌کنند که نشان دهنده اهمیت این ۲ موضوع است به همین دلیل مسئولان و مدیران باید با جدیت و حساسیت به دنبال تحقق شعار سال باشند.

وی با بیان اینکه هنوز اقدام‌موثری برای تحقق شعار سال در استان مشاهده نشده است، افزود: مبنای شعار امسال مشارکت مردم است و باید از ظرفیت مردمی برای تقویت اقتصاد و تولید استفاده کرد.

امام جمعه اهواز یکی از معضلات استان خوزستان را بیکاری عنوان کرد و گفت: راهکار رفع این معضل در خوزستان توسعه مهارت آموزی در بین جوانان است.

افشاگری ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی وظیفه همه مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در خوزستان کفر ستیزی را از مهمترین اقدامات حکومت امام زمان (عج) عنوان و تصریح کرد: افشاگری ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی وظیفه همه مسلمانان است.

وی افزود: در حوزه مقاومت اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با رژیم‌جنایت‌کار صهیونیستی انجام شده است و باید جامعه مسلمان دنیا در مقابل مستکبران جهان بایستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد اظهار کرد: به طور قطع با همدلی مسلمانان به زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار