تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۹۲۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری اهواز در زمان بارندگی، کاری به غیر از دفع آب‌های سطحی ندارد

  شهردار اهواز خطاب به کارکنان این مجموعه گفت: در حین بارندگی کاری به غیر از دفع آب‌های سطحی نداریم و همه مجموعه باید در خدمت مردم باشند.

رضا امینی اظهار کرد: تمامی شهرداران باید کار لایروبی شبکه را به عنوان اولویت کاری خود دانسته تا در بارندگی های پیش رو با مشکلی مواجه نشویم.

وی افزود: اکنون تمام نیروهای شهرداری در حالت آماده باش بوده و تلاش می‌کنیم تا آسیبی به شهروندان وارد نشود.

شهردار اهواز با بیان اینکه جمع آوری آب های سطحی بر عهده شهرداری است گفت: مناطق هشت گانه شهرداری باید با کمک سایر دستگاه نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند تا بارندگی ها با خیر و خوبی به پایان برسد.

وی افزود: در جلسه بحران شب گذشته نقاط آسیب شهر اهواز که با آب گرفتگی مواجه می شوند شناسایی و تیم های امداد شهرداری در حین و بعد از بارندگی اقدامات لازم را انجام می دهند.

امینی گفت: تمام شهرداران باید تا پایان دفع آب های سطحی در محل حضور داشته و روند کارها را مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر شدت بارش ها، تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را فراهم کرده و سعی می کنیم اوضاع شهر را به صورت لحظه ای رصد کنیم.

بر اساس گزارش هواشناسی بیشترین شدت بارش ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود؛ همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار