Subject: انتقادات صریح محمد باقر قالیباف از رویکردهای مسئله دار در سیاست خارجی /
From: khouznews.ir

بسیجی خواندن چاوز نتیجه آرمان‌گرایی کاسبکارانه است/ تحریم ها نه کاغذ پاره اند، نه فلج کننده
Date: Mon, 21 Jul 2025 04:00:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B6D5345326753E080C4F636F807F26EE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B6D5345326753E080C4F636F807F26EE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B6D5345326753E080C4F636F807F26EE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92463.css

----B6D5345326753E080C4F636F807F26EE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----B6D5345326753E080C4F636F807F26EE_MULTIPART_MIXED--