Subject: انتقادات صریح محمد باقر قالیباف از رویکردهای مسئله دار در سیاست خارجی /
From: khouznews.ir

بسیجی خواندن چاوز نتیجه آرمان‌گرایی کاسبکارانه است/ تحریم ها نه کاغذ پاره اند، نه فلج کننده
Date: Wed, 03 Sep 2025 03:59:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EA3066B0327CB7AFFF93D45F0D819A51_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EA3066B0327CB7AFFF93D45F0D819A51_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EA3066B0327CB7AFFF93D45F0D819A51_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92463.css

----EA3066B0327CB7AFFF93D45F0D819A51_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----EA3066B0327CB7AFFF93D45F0D819A51_MULTIPART_MIXED--