تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۰۰۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۰ دستگاه ماینر در اهواز خاموش شد
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: چهار مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز با ۴۰ دستگاه ماینر کشف و جمع‌آوری شد.

محمد فراتی با بیان اینکه این تعداد دستگاه در روستای روستای جسانیه بزرگ، مناطق شهرک دانشگاه، پردیس و آخر آسفالت و فرهنگیان اهواز کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: طی تماس برخی شهروندان در زمینه بروز نوسان ولتاژ برق در این مناطق، با شناسایی محل و همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی چهار مزرعه استخراج رمزارز کشف و مشکل نوسان برق مناطق مورد نظر برطرف شد.

وی با بیان اینکه چهار مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز با ۴۰ دستگاه ماینر کشف و جمع‌آوری شد، افزود: شهروندان می‌توانند برای اطلاع‌رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق‌ اپلیکیشن "برق من"، سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و نیز با شماره‌گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

فراتی با اشاره به صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق در کلانشهر اهواز ادامه داد: صنعت برق از بخش‌های تولید، انتقال تا توزیع به صورت شبانه‌روزی با هدف پایداری شبکه برق در تلاش است تا در فصل گرم شاهد قطع جریان برق نباشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار