تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۳۰۰۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین قرارگاه منطقه‌ای کربلا: فرزندان خود را در مکتب شهدا پرورش دهیم

  جانشین قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه نقش و جایگاه شهدا را در جامعه اسلامی پررنگ دانست و گفت: شهیدان الگوی مناسبی برای زندگی ایرانی اسلامی هستند به همین جهت باید فرزندان خود را در مکتب آنان پرورش دهیم.

  سرتیپ دوم پاسدار مهدی رفیق‌دوست شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر شهید علی هاشمی به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای اهواز اظهار کرد: بی شک امنیت حاضر در مرزهای کشور حاصل مجاهدت‌های خالصانه سرداران رشید اسلام نظیر سرلشکر شهید علی هاشمی است و اکنون نیز وظیفه حراست از تمامیت ارضی این میهن اسلامی به عهده همرزمان این شهدای گرانقدر می باشد.

وی همچنین به نقش خانواده و بخصوص مادران زینبی در تربیت فرزندان مکتب اسلام اشاره کرد و گفت: بی‌شک اجر تربیت فرزندان در پیشگاه خداوند منان بسیار بالا است چرا که آسیب های متعددی در جوامع وجود دارد و مراقبت از فرزندان، رسالت سنگین مادران در کانون خانواده است.

وی اضافه کرد: مجموعه سپاه پاسداران متشکل از سربازان ولایت است که همواره در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای ایجاد امنیت پایدار و آرامش ملت شریف ایران اسلامی تا پای جان در میدان حضور دارند.

رفیق دوست خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام، شهدای گرانقدری را از دامان مادران زینبی تقدیم اسلام کرده که نیاز است در جامعه اسلامی به عنوان الگوی های موثر، در نظر گرفته شود.

دشمن در محیط سایبری به دنبال آسیب به جامعه اسلامی است

همچنین در این آیین مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: در گذشته جمعی خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و درخواست کردند که مقبره‌های امامزادگان را نوسازی کنند اما رهبر انقلاب به آن ها فرمودند، بروید مزار شریف شهدای شهر و دیارتان را مرمت و نوسازی کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل طباطبایی افزود: این سخن گرانبهای رهبر معظم انقلاب گویای جایگاه ارزشمند و والای شهدا است که ما نیز باید از آن تبعیت کرده و نسبت به مقام شامخ این شهدای والامقام، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به شایعه‌ پراکنی‌های همیشگی دشمن در فضای مجازی اظهار داشت: دشمن همواره در محیط سایبری به دنبال آسیب زدن به جامعه اسلامی به خصوص کودکان و نوجوانان است و باید مراقب این توطئه ها باشیم.

  سرتیپ دوم پاسدار رفیق‌دوست جانشین قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه با حضور در یادمان سرداران رشید اسلام و دفاع مقدس، نسبت به این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

یادمان «سردار هور » در ایام مختلف سال به ویژه در هفته دفاع مقدس پذیرای خیل عاشقان مکتب شهدا است.

یادمان سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج علی هاشمی فرمانده سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) و فرمانده قرارگاه سری نصرت در گلزار شهدای شهرستان اهواز قرار دارد و قبور مطهر سردار شهید حاج مهدی نریمی، سردار شهید حاج داریوش باقری کاهکش، سردار شهید حسن بهمنی و سردار شهید مدافع حرم جبار دریساوی نیز در این یادمان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار