تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۳۰۰۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش ۳۸ درصدی وقوع سرقت در بهبهان
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ازکاهش ۳۸ درصدی وقوع سرقت در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل در این شهرستان خبر داد.
 

سرهنگ کاظم نیسی گفت: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی و همه همکاران در مجموعه‌های انتظامی وپلیس‌های تخصصی وارایه آموزش‌های نکات پیشگیرانه درفضای مجازی وتعامل با اصحاب رسانه وتلاش دراجرای امنیت محله محور وقوع سرقت‌ها در سطح شهرستان بهبهان طی شش ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش ۳۸ درصدی داشته است.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که با جدیت در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد کنترل سرقت به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم است که در همین راستا با تدوین برنامه‌های عملیاتی و همکاری اقشار مختلف مردم و صنوف و افزایش گشت زنی‌های هدفمند توانسته است به هدف خود دست یافته و تا حد زیادی موضوع سرقت کنترل شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان، خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است و از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار