تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۸۹۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای حادثه قایق «ابتکار» در هورالعظیم چه بود؟
در جریان بازدید رییس سازمان حفاظت محیط زیست و همراهان وی از تالاب هورالعظیم، قایق حامل مسئولان به دلیل حمل سرنشینان بیش از حد مجاز دچار حادثه شد که با آب‌گرفتگی قایق اول، قایق دیگری جایگزین آن شد.

معصومه ابتکار در جلسه کارگروه مقابله با ریزگردها که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به حادثه پیش آمده برای قایق حامل مسئولان در جریان بازدید امروز از تالاب هورالعظیم، عنوان کرد: در بازدید امروز از تالاب هورالعظیم، دیدیم که کماکان از دو دریچه آب به تالاب وارد می‌شود و بخش احیاشده، بسیار سرسبز و سرحال بود.

وی افزود: شاید به خاطر این بود که ما ذوق‌زده شدیم و خواستیم به زیر آب هم سر بزنیم! البته ماهیان خوب و لاک‌پشت‌های مختلفی در تالاب دیدیم، به ویژه لاک‌پشت فراتی که گونه‌ای در معرض خطر است را هم دیدیم که به استقبال ما آمده بودند!

ابتکار گفت: در این حوادث است که به تعهد و خلوص نیت همکاران خوب خود پی می‌بریم. در این زمینه از فداکاری همکارانمان به ویژه آقای مرتضوی تشکر می‌کنم!

تعويض قايق حامل معصومه ابتكار هنگام بازديد از هورالعظيم

احمدرضا لاهیجان‌زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز در ارتباط با حاشيه​هاي به وجود آمده در هنگام بازديد از تالاب هورالعظيم به خبرنگار ایسنای خوزستان گفت: به دليل از دست دادن تعادل قايق، آب به درون آن وارد شد که مجبور به تعویض آن شديم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
2
2
یه چیز خنده دار .
این خانم ابتکار یه وقت اتفاقی براش نیوفته شرش بیاد ما رو بگیره ..
ههههههههههههههه..
بعد خانواده اش بگن شما دختر ما رو کشتین .
ههههههههههههخخخههههههه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
1
2
یخ کنییییییییییییی
:
:
:
آخرین اخبار