تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۳۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقتی نماینده امام با لباس رزم در تلویزیون ظاهر شد...
همه در شوک عجیبی فرو رفته بودند که بزرگ مرد بسیجی، حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده امام و امام جمعه محبوب اهواز با برتن نمودن لباس مقدس سپا پاسداران انقلاب اسلامی که مزین به عمامه مشکی ایشان بود به ناگهان در صحنه تلویزیون حاضر شد و با خطابه ای آتشین و تاریخی از همه مردم غیرتمند ایران اسلامی ...
غلامرضا نجفی سولاری: درست در ایامی که هر روز خبرهای ناامید کننده ای از جبهه های جنگ بگوش می رسید و تمامی مواضع رزمندگان اسلام که در طی هشت سال دفاع مقدس جانانه و با ریختن خون هزاران جوان پاک و برومند و هزاران هزار خرابی و غارت و ... بدست آمده بود یکی پس از دیگری سقوط می کرد از فاو و جزایرمجنون گرفته تا شلمچه و ... و کشور در بحران عجیبی گرفتار شده بود .

هیچکس نمیدانست چه خواهد شد و ثمره خون شهیدان مظلوممان و شعارهای حماسی و پیامبرگونه امام مظلوم امت مبنی بر جنگ جنگ تا پیروزی و از طرفی خسارتهای بیکرانی که نه از نظر مادی و نه از نظر معنوی می توان بر آنها قیمتی نهاد بالاخره چه خواهد شد. همه در شوک عجیبی فرو رفته بودند که بزرگ مرد بسیجی، حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده امام و امام جمعه محبوب اهواز با برتن نمودن لباس مقدس سپا پاسداران انقلاب اسلامی که مزین به عمامه مشکی ایشان بود به ناگهان در صحنه تلویزیون حاضر شد و با خطابه ای آتشین و تاریخی از همه مردم غیرتمند ایران اسلامی و بالخصوص همطرازان خود یعنی ائمه جمعه مراکز استانها و به تبع آن ائمه جمعه سراسر کشور خواست کمربندها را محکم کنند و با عظمی راسخ خود را به جبهه های جنگ تحمیلی رسانده و روح و جان تازه ای را رد کالبد جبهه ها بدمند .

آیت الله موسوی جزایری در ایام دفاع مقدس - خوزنیوز - khouznews.ir

این عمل ایشان آنقدر تاثیر گذار بود که تمام کشور را تحت الشعاع خود قرار داد و شور و نشاطی در اعزام به جبهه ایجاد شد .

جبهه ها مملو از جوانان و کهنسالان شد بگونه ای که بزودی اعلام شد دیگر نیاز به حضور در جبهه ها احساس نمی شود و گروهی از رزمندگان، دل شکسته به شهرهایشان بازگشته ولی آماده بودند تا دوباره اگر نیاز به حضور در جبهه بود اعزام شوند .

شرایط کاملا به نفع رزمندگان اسلام تغییر رنگ داد . با توجه به حضور بالای رزمندگان به جبهه فرماندهان توانستند مجددا عملیاتهائی را طراحی کنند و بحمدالله بدین ترتیب جنگ به پیروزی قطعی ایران مظلوم پایان گرفت .

آیت الله موسوی جزایری در ایام دفاع مقدس - خوزنیوز - khouznews.ir

حقیقتا نمیتوان این نقش مهم حضرت آیت الله موسوی جزایری (مدظله العالی) را در این موضوع نادیده گرفت . این ایام که مصادف با آن حماسه باشکوه است، ضمن گرامیداشت آن ایام چند قطعه عکس ناب از ایشان که تاکنون منتشر نشده و اختصاصا نزد حقیر است را برای یادآوری آن ایام تقدیم می کنم .

آیت الله موسوی جزایری در ایام دفاع مقدس - خوزنیوز - khouznews.ir

لازم بذکر است که آقا مرتبا و مکررا از یگانهای مختلف خوزستان و اهواز و حتی سایر تیپ و لشگرهای کشور در خط مقدم جبهه و عقبه یگانها بازدید داشته و یکی از فعالترین امامان جمعه از این حیث بشمار میرفتند .

خداوند به ایشان توفیق روزافزون و سلامتی عنایت فرموده و سایه شان را با عزت مستدام بدارد . انشاالله ...

آیت الله موسوی جزایری در ایام دفاع مقدس - خوزنیوز - khouznews.ir
:
:
:
آخرین اخبار