تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۷۳۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه آبادان: امام خمینی (ره) بنیانگذار تحول و پیشرفت کشور بود
 خطیب نماز جمعه آبادان گفت: نهضت امام خمینی(ره) تحول عظیمی در ایران ایجاد کرد که ثمره آن استقلال و پیشرفت کشور در همه ابعاد است.

 حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان ضمن گرامیداشت سالروز ۱۵ خرداد، انتخاب امام خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی و سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران افزود: رسالت و راه امام همان راه انبیاء بود و ایشان وقتی دیدند طاغوت ارزش‌های اسلامی را نادیده گرفته به پیشوانه ملت ایران قیام کرد.

وی اظهار کرد: امام خیمنی(ره) براندازی حکومت طاغوت و تأسیس حکومت اسلامی را به پشتیبانی ملت ایران تجلی بخشید و مردم نیز در زمان حیات از ایشان حمایت و در زمان رحلت برای ایشان سنگ تمام گذاشتند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: بعد از رحلت امام دغدغه همه آزدگان و بخصوص ملت ایران انتخاب فردی جایگزین بود که با نظر خبرگان، شایسته‌ترین فرد به رهبری انقلاب اسلامی برگزیده شد.

وی ادامه داد: امروز مردم از دولت رفع تبعیض و برخورد با حقوق نجومی برخی افراد را خواستار هستند و این مهم متاسفانه در برخی از دولت‌های گذشته در حد شعار بود و به بیانات رهبر معظم انقلاب و امام خیمنی(ره) در این زمیه کم‌توجهی شده ‌است
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار