تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۷۳۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش‌وجوانان خوزستان:
ایجاد خلاقیت در بین نسل جوان، هدف رویداد نما است
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هدف از برگزاری رویداد "نما" را ایجاد خلاقیت در بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: این رویداد فرصت مناسبی برای خلق ایده پردازی‌های نو در استان است.

حمید بنی‌تمیم درخصوص رویداد ملی نما افزود: این رویداد توسط معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با هدف جذب مشارکت جوانان به نوآوری و همچنین استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی، برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه جوان خوزستانی در دوره‌ها و عرصه‌های مختلف توانایی خود را در رفع مسائل و مشکلات نشان داده است، ادامه داد: در سال گذشته و ابتدای امسال، شاهد برنامه‌های خوبی در بخش جوانان بودیم که امیدواریم این روند در استان ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این استان را سرشار از ایده و خلاقیت دانست و گفت: این رویداد فرصت مناسبی برای بروز دستاوردهای جوانان استان است.

وی با بیان اینکه رویداد نما در پنج نقطه از کشور در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان سال جاری برگزار می‌شود، افزود: رویداد نما برای جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله‌ در نظر گرفته شده که در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره، ایده‌های خود را مطرح می‌کنند.

بنی‌تمیم بیان کرد: از آنجا که به ایده و طرح‌های برتر، بودجه کشوری تعلق می‌گیرد، می‌توان از این طریق به حل مسائل اجتماعی استان کمک کرد.

جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله استان می‌توانند تا تاریخ ۱۹ خرداد ماه سال جاری به سامانه رویداد نما به آدرس namaevent.com مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار