تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۷۳۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف پیکرغرق شده یک نوجوان در رودخانه مارون
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان از کشف جسد نوجوان غرق شده در رودخانه مارون پس از دو روز عملیات جستجو خبر داد.
 حسین مرشد بهبهانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان اظهار کرد: در پی غرق شدن یک نوجوان در رودخانه مارون در روز سه شبه نهم خردادماه، عملیات جستجو توسط دو تیم ۴ نفره تخصصی جستجو و نجات سیلاب جمعیت هلال احمرشهرستان ،تیم آتش نشانی و مردم محلی عملیات جستجو برای فرد غرق شده را انجام دادند.

وی افزود: با تلاش تیم های امدادی و گروه های مردمی پس از گذشت یک روز تلاش بی وقفه جسد فرد غرق در حوالی رودخانه مارون کشف و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و همچنین رو آوردن همشهریان به شنا باید تدابیر و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه اتفاقی صورت پذیرد وهمچنین فضای مناسب جهت شنا برای شهروندان ایجاد شود.

وی در پایان  ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان فرد غرق شده از عموم شهروندان در خواست کرد: با توجه به فصل گرم سال و حضور بیشتر مردم در ساحل رودخانه ها، جهت حفظ جان خود از شنا کردن در رودخانه بویژه محل های عمیق و در جریان شدید آب جدا خودداری کنند.

شهرستان بهبهان با توجه به بافت جمعیتی که دارد تنها یه مجمومه ورزش آبی فعال دارد . و مجموعه دیگر چندین سال است به علت مشکلات فنی تعطیل است و این امر باعث شده که نوجوانان و جوانان در فصل گرما به رودخانه های اطراف رو بیاورند و هر ساله شاهد فوت تعداد زیادی از شهروندان براثر غرق‌شدگی باشیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار