تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۷۳۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرورت هوشیاری نیروهای پلیس در برابر دشمنان
استاندار خوزستان : دشمن امروز به طرز پیچیده‌ای عمل می‌کند، نیروی انتظامی ما نیز در مقابل باید چنین عمل کند تا عملیات‌های موفقی داشته باشد.
 علی اکبر حسینی محراب در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان با تقدیر از زحمات سردار صالحی، فرمانده پیشین انتظامی استان اظهار داشت: سردار صالحی عمری تلاش کردند و از سنین اندک در کسوت رزمنده و بسیج در مسیر مقابله با اشرار و گروه‌های منافقین گام برداشت و تا امروز در مقام فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان برای تأمین امنیت منشأ اثر بودند.

ضرورت هوشیاری نیروهای پلیس در برابر دشمنان

حسینی محراب عنوان داشت: استان خوزستان به دلیل گستردگی، اعتقاد راسخ و همراهش مردمش با امامت و ولایت همیشه مطمح نظر مستکبران عالم بوده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های سپاه، ارتش و بسیج همیشه موجب افتخار بوده است؛ ابراز داشت: امیداریم که سردار میرفیضی با حضور در خوزستان در ادامه مسئولیت خود همچون گذشته موفق باشد.

استاندار خوزستان در پایان با تأکید بر اینکه هیچ عملیاتی بدون طراحی صورت نگیرد؛ گفت: آنچه که ما از شما می‌خواهیم؛ تلاش برای خدا و مردم است تا آرامش و امنیت موجود همواره برقرار بماند؛ زیرا دشمن امروز به طرز پیچیده‌ای عمل می‌کند، نیروی انتظامی ما نیز در مقابل باید چنین عمل کند تا عملیات‌های موفقی داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان در حسینیه واقع در ستاد فرماندهی خوزستان حضور داشتند.


مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار