تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۷۳۶۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول
  پوستر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دزفول رونمایی شد.

  سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از پوستر  پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول گفت: مردم دزفول با توجه به پایه اعتقادی، دینی و فرهنگی قوی اتحاد زیادی دارند که باید از این ظرفیت در زمینه هنر تئاتر استفاده کرد.

وی با قدردانی از تلاشگران حوزه تئاتر بر ضرورت یادگیری مهارت‌های زندگی در پایه‌های ابتدایی تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود نهادهای مختلف نیز همکاری لازم را درخصوص برگزاری جشنواره داشته باشند.

همچنین علیرضا خردمند فرماندار ویژه دزفول ضمن تبریک دهه کرامت اظهار امیدواری کرد: بتوانیم جشنواره خوبی در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره از سال ۸۰ در دزفول افزود: طبق فرمایشات امام راحل اثرگذاری هنر تئاتر از ده‌ها منبر بیشتر است. بنابراین تمام ادارات آماده پشتیبانی از این برنامه‌ها هستند.

خردمند بر ضرورت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تاکید کرد و افزود: اگرچه امکانات محدود است؛ باید با بضاعت موجود بهترین نتیجه حاصل شود.

علیرضا چرخابی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول نیز گفت: امسال به مناسبت چهارم خرداد با مصوبه شورای فرهنگی عمومی مقرر شد برای بهتر دیده شدن این جشنواره و ارایه آثار ارزشمند و فاخر و همچنین به دلیل تداخل با سایر جشنواره‌ها رونمایی از پوستر جشنواره و آغاز فراخوان به مناسبت چهارم خرداد، روز دزفول، انجام شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار