تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۲۷۳۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اقتصادی استاندار:
نقشه سرمایه گذاری در خوزستان مشخص شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در استان موظف هستند نقشه سرمایه گذاری و اشتغالزایی خود را مشخص کنند تا بتوان انتظار رشد اقتصادی خوزستان را داشت.

  محمد راضی جلالی سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: تلاش بر این است که شرایط را برای جذب سرمایه گذار در استان فراهم کنیم و فضا برای تولید و اشتغالزایی در خوزستان ایحاد شود، اجازه تعطیل شدن هیچ واحد تولیدی را در استان نخواهیم داد.

وی افزود: به واحد تولیدی که اشتغالزایی می‌کند باید کمک کرد و مانع ادامه کار آن نشد.

راضی جلالی اظهار کرد: از صنایع نیز انتظار می‌رود که برای افزایش کیفیت تولید خود و ایجاد رقابت بیشتر در بازار تلاش کنند و هیچ صنعتی در استان اجازه ندارد برای بالا بردن کیفیت تولید خود از آب شرب برداشت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: برای ایجاد ظرفیت بیشتر تولید و اشتغال در خوزستان از بانک‌ها انتظار می‌رود همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: به زودی همایش سرمایه گذاری در استان با حضور ۱۲ سفیر برگزار می شود. این‌همایش با هدف جذب سرمایه گذار در استان و به منظور رونق تولید و ایجاد فرصت اشتغال در خوزستان برگزار این می‌گردد، از تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها در استان انتظار داریم‌ نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل در سال گذشته عملیاتی شده است.

حمید رضا فلاح ادامه داد: امسال به واسطه همکاری دستگاه‌ها و سفر هیات دولت به استان و تزریق اعتبارات خوبی که شده شرایط بهتری برای تولید و سرمایه گذاری در استان ایجاد شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱۰ جواز تاسیس و ۴۰ پروانه بهره برداری صادر شده است که نشان از تلاش برای ایجاد بستر کار و تولید بیشتر در استان است.

مدیر کل صمت خوزستان افزود: با تمهیداتی که دیده شده زمان صدور جواز تاسیس در استان به ۲ روز کاهش یافته است تا شرایط برای جذب سرمایه گذار در استان فراهم شود.

در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان مشکلات پنج واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار