تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۷۳۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از دی ماه سال گذشته تاکنون؛
افزون بر ۱۰ هزار دانش آموز خوزستانی در طرح کانون مدرسه شرکت کردند
 سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: افزون بر ۱۰هزار و ۹۸۸ دانش آموز خوزستانی از دی ماه سال گذشته تاکنون در طرح کانون مدرسه شرکت کردند.

 حبیب آل کرد بیان کرد: بهره‌ ‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای توسعه‌ فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری از اهداف اصلی این طرح است.

وی افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان، والدین و اولیای تربیتی با مراکز فرهنگی هنری کانون، فراهم آوردن زمینه‌های جذب اعضای جدید در مراکز کانون و ترغیب به مطالعه و کتابخوانی از دیگر اهداف این طرح است.

آل کرد ادامه‌داد: در این طرح دانش آموزان دختر در مقطع چهارم ابتدایی ۲هزار ۴۷۳ نفر، دانش آموزان پسر یک هزار و ۹۷۱، در مقطع پنجم ۲ هزارو ۵۳ دانش آموز دخترو یک هزارو ۵۳ دانش‌آموز پسر و همچنین در مقطع ششم ابتدائی یک هزار و ۱۳۱ دانش آموز پسر و یک هزار و ۵۰۵ دانش آموز دختر عضو طرح کانون مدرسه هستند.

سرپرست کانون پرورش‌ فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بیان این که این فعالیت‌ها درقالب‌ کارگاه‌های فرهنگی،هنری و ادبی اجرا شده است افزود: یک هزار و ۵۰۷ نفردر فعالیت‌های فرهنگی، ۵۸۴ نفردر فعالیت‌های هنری و۲۶۷ نفر نیزدرفعالیت‌های ادبی کانون شرکت کردند.

گفتنی است در این طرح دانش آموزان با حضور در مراکز کانون، فراتر از آموزش های رسمی آموزش و پرورش، از آموزش های غیر رسمی فرهنگی،هنری، ادبی بهره می‌برند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار