تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۷۳۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی ۸۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی آبادان
 مدیر جهاد کشاورزی آبادان با اشاره به برخورد قاطع در مجرای قانون با واحد های صنفی متخلف در این شهرستان گفت: ۸۰ واحد صنفی متخلف شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 حسن دشتی‌نژاد سه‌شنبه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و توزیع کالای اساسی در طرح ضیافت، تشدید نظارت بر بازار در شهرستان آبادان اجرایی شده و تاکنون ۸۰ واحد صنفی متخلف توسط کارشناس تنظیم بازار این مدیریت به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده و برای ۵۰ پرونده صدور احکام انجام پذیرفته است.

وی افزود: ۵۰ فقره پرونده نانوایی و ۳۰ فقره مربوط به سایر واحد های صنفی شامل فروشگاه مرغ و گوشت، سوپر مارکت ، فروشگاه میوه و غیره مربوط به جرایم کم فروشی و گران‌فروشی، عدم رعایت اصول بهداشتی ، عدم نصب بنر، عدم درج قیمت و توزیع خارج از شبکه آرد به تعزیرات معرفی شدند.

دشتی‌نژاد گفت: نحوه برخورد قانونی با متخلفین با توجه به درجه جرم و به تشخیص اداره تعزیرات این شهرستان بوده و جرایم نقدی مختلفی برای این تخلفات اعمال خواهد شد.

وی افزود:به منظور نظارت بر بازار و حمایت از مصرف کننده گشت و بازدیدهای مشترک اعضای قرارگاه امنیت غذایی آبادان به طور مستمر انجام می‌شود.

بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در شهرستان آبادان فعالیت دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار