تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۷۳۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خوزستان در اولویت دولت باشد

 نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرها و روستاهای خوزستان از سوی دولت شد.

سید کریم حسینی بیان کرد: در پایان سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به خوزستان در جلسه شورای اداری از رئیس‌جمهور درخواست شده تا جزئیات سفر (پروژه‌ها و میزان بودجه اختصاصی) شفاف و به شکل مشخص برای شهرستان‌ها اعلام شود، یک جلسه‌ای را با حضور استاندار خوزستان و معاون اجرایی ریاست‌جمهوری که مسئولیت مصوبات سفر را برعهده دارد، داشته باشیم.

وی افزود: بر اساس وعده رئیس‌جمهور چند روز قبل این جلسه را با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور، استاندار خوزستان و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان برگزار شد؛ نقطه‌نظرات، نگرانی‌ها، درخواست‌های مردمی و مطالبات نمایندگان در خصوص سفر در این جلسه با جدیت، صراحت و شفافیت مطرح شد.

حسینی اظهار کرد: بعد از ارائه گزارش معاون رئیس‌جمهور به شکل مکتوب و مشخص که چه پروژه‌هایی و در مدام شهرستان‌های استان تعیین شده از او درخواست شده که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرها و روستاهای خوزستان در اولویت باشد؛ همچنین مطالبی از سوی سازمان برنامه بودجه اعلام شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همچنین مقرر شده تا برگزاری این جلسه تداوم داشته باشد تا هم اولویت شهرستان‌ها را تعیین شود و هم جمع‌بندی پروژه‌های هر شهرستان با اعداد و ارقام صورت بگیرد.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار