تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۷۳۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترویج گفتمان تحولی در مدارس خوزستان توسط دانشجومعلمان دنبال شود
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بخشی از روند ایجاد و ترویج گفتمان تحولی و اثربخش در سطح مدارس استان باید از طریق دانشجو معلمان دنبال شود.

 مسعود حمیدی نژاد صبح امروز سه‌شنبه در آئین دانش آموختگی دانشجو معلمان پردیس حضرت رسول اکرم (ص) اهواز با تاکید بر نقش مهم و تحولی دانشجو معلمان در سطح مدارس خوزستان اظهار کرد: حرفه معلمی جایگاه والایی در جامعه دارد؛ البته بخشی از روند ایجاد و ترویج گفتمان تحولی و اثربخش در سطح مدارس استان باید از طریق دانشجو معلمان به عنوان طلایه داران عرصه تحول فرهنگی و تربیتی دنبال شود.

وی با اشاره به نقش آفرینی فعال و اثربخش دانشجو معلمان در عرصه فعالیت‌های آموزشی و تربیتی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده و بازخوردهایی که از حضور دانشجو معلمان در سطح مدارس دریافت شده این حضور بسیار پربرکت و اثربخش بوده است و اقدامات خوب، نوین و تحولی توسط این دانشجو معلمان صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.

حمیدی نژاد گفت: دانشگاه فرهنگیان تنها راه ورود به آموزش و پرورش است چرا که این دانشگاه با ارائه آموزش‌های تخصصی و نظام مند می‌توانند گام مهمی در راستای تربیت نیروی انسانی تحولی برای آموزش و پرورش بردارند و این امر مهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار