تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۷۳۵۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اتصال واحد شماره ۴ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری
اتصال واحد شماره ۴ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری

  مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از اتصال واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ این نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

محسن حافظی  اظهار کرد: از امروز واحد شماره ۴ نیروگاه رامین پس از تعمیرات میان دوره‌ای ۲۰ روزه توسط متخصصان این نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین مشکل واحد شماه ۴ نیروگاه رامین اهواز محدودیت خلاء کندانسور بود، افزود: این محدودیت به دلیل گرفتگی لوله‌های کندانسور بود و باعث می‌شد محدودیت در تولید برق داشته باشد.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: اسیدشویی و رسوب‌زدایی لوله‌های کندانسور و همچنین سرویس و رفع مشکلات فنی سایر تجهیزات جانبی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ نیروگاه رامین اهواز از جمله اقدامات انجام‌شده توسط متخصصان و کارشناسان نیروگاه به منظور رفع محدودیت‌های تولید برق در این واحد نیروگاهی است.

حافظی عنوان کرد: در حال حاضر این محدودیت‌ها برطرف شده است و در نهایت تاثیر بسیاری در افزایش تولید برق در این واحد خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم این واحد در تابستان سال جاری با حداکثر توان به تولید برق بپردازد و بتواند به هموطنان و شبکه برق کشور خدمات لازم را ارائه کند.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تولید برق در نیروگاه‌های بخار با سختی‌های بسیاری همراه است از هموطنان انتظار داریم با صرفه‌جویی در مصرف این انرژی حیاتی صنعت برق کشور را یاری کرده تا بتوانیم تابستانی توام با آسایش را سپری کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار