تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۷۳۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توجه به درخواست‌های مردمی در تدوین سند توسعه گردشگری تالاب شادگان
فرماندار شادگان گفت: در تدوین سند توسعه گردشگری تالاب بین المللی شادگان درخواست‌های مردمی شامل توسعه گردشگری و روستایی لحاظ شود.
صالح زاده فرماندار شادگان گفت: پیرو سفر ریاست جمهور به شهرستان شادگان و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان و دستور اکید مبنی بر تدوین سند توسعه گردشگری تالاب بین المللی شادگان جلسات خوبی توسط ادارات کل حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان برگزار شد و بررسی همه جوانب مربوطه توسط کارشناسان جهت تنظیم سند در حال انجام است.

صالح زاده می گوید: سندی که در حال تدوین است باید نظرات و پیشنهادات مردمی را نیز پوشش دهد، لازم است دستگاه‌های متولی در خصوص تدوین سند، پیشنهادات مردمی شامل موضوعات توسعه گردشگری و روستایی که از مهتمرین دغدغه‌های روستائیان عزیز می‌باشد در تدوین این سند لحاظ شود.

فرماندار شادگان گفت: سند تدوین شده تالاب بین المللی شادگان مجدد توسط کارشناسان بررسی و بازبینی می‌شود و پس از اعلام نتیجه نهایی برای استاندار خوزستان ارسال خواهد شد.

با دستور رییس محترم جمهور مبنی بر تدوین سند گردشگری تالاب شادگان، پیش نویس این سند از سوی اداره کل محیط زیست خوزستان در مراحل پایانی قرار دارد که پس از تصویب و اجرایی شدن آن حفظ طبیعت، توسعه گردشگری تقویت معیشت مردم منطقه را درپی خواهد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار