تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۷۳۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تسریع در عملیات آسفالت اهواز از مطالبات مردمی است
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تسریع در انجام نهضت آسفالت و همچنین ساماندهی ورودی‌های شهرستان اهواز از مطالبات مردم است.

تسریع در عملیات آسفالت اهواز از مطالبات مردمی است

 محمد خانچی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز اظهار کرد: معابر و ورودی های شهری اهواز متاسفانه در شان و جایگاه مردم این شهر نیست. البته اقداماتی را شهرداری آغاز کرده است که کافی نیست.

وی افزود: تسریع در انجام نهضت آسفالت و همچنین ساماندهی ورودی‌های شهرستان اهواز از مطالبات مردم و استاندار خوزستان است تا چهره اهواز در شان مردم این شهر باشد.

خانچی در ادامه به اجرای کمربند سبز و ساحل‌سازی کارون اشاره کرد و افزود: علی رغم برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های متولی سرعت انجام این پروژه در شهرستان اهواز با کندی در حال انجام می باشد که می طلبد در این خصوص فرماندار و شهردار محترم همت مضاعف از خود نشان دهند.

وی در ادامه به واریز دوم از محل عوارض آلایندگی اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۹۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی مرحله دوم اختصاص داده شده است که با هماهنگی‌های به عمل آمده در حال برگزاری جلسات تصویب پروژه های عمرانی مورد نیاز شهرها و روستاهای استان هستیم.

خانچی در پایان از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواست که پروژه های عمرانی تعریف شده از محل عوارض آلایندگی را به اطلاع مردم رسانده و شفافیت در انجام پروژه ها نظارت مردمی را بالا برده و براین باوریم که مردم بهترین ناظران عملکرد پروژه‌ها خواهند بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار