تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۷۳۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد
طرح کالابرگ در خوزستان اجرایی می‌شود/ تلاش برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام مناطق استان
 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تلاش برای تحت پوشش قرار گرفتن همه نقاط استان در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: اجرای این طرح به کنترل تورم اقلام اساسی مورد نیاز مردم کمک خواهد کرد.

اصغر رشنودی در خصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان اظهار کرد: اجرای بهینه طرح ملی کالابرگ الکترونیک یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که در تلاش هستیم این طرح به بهترین شکل در استان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مسائل دیگری از جمله بحث‌های اشتغال و مسکن از اولویت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان هستند، افزود: در تلاش هستیم تا به منظور اجرای هر چه بهتر طرح کالابرگ الکترونیکی، نواقص این طرح را رفع کنیم.

طرح کالابرگ به کنترل تورم اقلام اساسی کمک می‌کند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تمام نقاط استان تحت پوشش طرح ملی کالابرگ الکترونیک قرار گیرد، گفت: هدف از این طرح بزرگ ملی که پیش از این در چند استان به صورت پایلوت و آزمایشی اجرا شده است کنترل تورم در اقلام اساسی مورد نیاز مردم است و قطعا به این موضوع کمک خواهد کرد.

رشنودی عنوان کرد: همچنین مدیریت تورم و کنترل قیمت ۱۰ قلم کالای اساسی در این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد که با همکاری ادارات صمت، جهاد کشاورزی و سایر نهادها انجام خواهد شد و امیدواریم اثرات مثبتی در بازار و تامین نیاز مردم داشته باشد.

در روزهای گذشته علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیک منوط به تامین اعتبار و تصمیم‌گیری و اعلام فرمان از سوی دولت است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار