تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۷۳۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هزینه پیامک تبلیغاتی همراه اول چقدر است ؟ + فرمول محاسبه
  همه کسب و کارها دوست دارند با هزینه ارزان و مقرون به صرفه برای ارسال پیامک تبلیغاتی به جذب مشتری بپردازند تا تبلیغاتشان پربازده باشد.

قیمت و سرعت ارسال پیامک از تاثیر گذارترین عامل در انتخاب و خرید پنل اس ام اس است در کنار قیمت و سرعت ارسال پیامک عواملی مانند پشتیبانی، بروزرسانی، خلاقیت و نوآوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

 راستین اس ام اس

در این مقاله به بررسی تعرفه یا قیمت ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول میپردازیم با ما همراه باشید تا در انتخاب ارسال پیامک های گروهی تبلیغاتی بهترین و ارزانترین سامانه پیامکی را انتخاب کنید.

تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای تلفن همراه

قیمت ارسال پیامک با سیم کارت در اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل، همراه اول، رایتل و... بسته به شرایط و سیاست هر اپراتور متفاوت است و هزینه ارسال اس ام اس متناسب با نوع زبان ارسال sms فارسی یا انگلیسی و تعداد کاراکتر پیامک بین 8.9 تا 27 تومان است.

مثلا بعضی اپراتورها برای بالا بردن تعداد مشترکین دائمی قیمت پیامک دائمی را پایینتر و رقابتی اعلام می کنند و برخی دیگر برای کیفیت آنتن دهی بهتر تعرفه پیامک را چند تومانی بالاتر می برند.

هزینه ارسال پیامک در پنل اس ام اس

برای آنکه بتوانید برای یک لیست انبوه از شماره های همراه اول ، اس ام اس تبلیغاتی بفرستید باید یک پنل اس ام اس تهیه کنید .

سامانه پیامکی رایگان رایگان وجود دارند که بابت ثبت نام و فعالسازی هیچ هزینه ای را دریافت نمی کنند . با این حال اما برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های همراه اول و یا ایرانسل نیاز به شارژ اعتبار پنل خود دارید.

لازم به ذکر است که هزینه پیامک تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس به اپراتور ارسال کننده وابسته است و به شماره های گیرنده مرتب نیست .

در سامانه های پیامکی اپراتور های مختلفی از قبیل 5000 ، 2000 ، 9999 و ... وجود دارند .

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول

هزینه ارسال پیامک با پنل اس ام اس و سیم کارت

هزینه ارسال پیامک انگلیسی و فارسی در اپراتورهیا مختلف تفاوت است و هرساله در ماه اردیبهشت تعرفه های ارسال پیامک اپراتورها مشخص و اعلام می شود در سال 1402 این تعرفه پیامک افزایش 100% داشته است.

برای همین ارسال پیامک در سامانه های پیامکی نیز با افزایش قیمت روبه رو شده است همه اپراتورها ملزم به رعایت این افزایش قیمت هستند و متناسب با دائمی یا اعتباری بودن سیم کارت در قیمت ارسال پیامک موثر است.

هزینه ارسال پیامک با سیم کارت در اپراتورهای مختلف بین 8.9 تا 27 اعلام شده است و ارسال پیامک در سامانه های پیامکی نیز با توجه به خطوط مختلف تعرفه ای بین 10 تا 30 تومان اعلام شده است.تفاوت قیمت در خط های مختلف 1000-2000-3000-5000 به دلیل کیفیتی که در ارسال پیامک و گزارش دهی که در اپراتور دارد می باشد.

دلیل تفاوت قیمت در سامانه های پیامکی

سامانه های پیامکی امکانات و قابلیت های متفاوتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی کسب و کارها دارند در برخی مواقع برخی کسب و کارها با توجه به استفاده از این امکانات تبلیغات موثرتر و هدفمندی دارند و همین موجب می شود بازاریابی پیامکی آنها پربازده تر باشد یا در برخی مواقع با حذف برخی از آنها هزینه اضافی برای ارسال پیامک نیز کمتر می شود.

امکانات پنل پیامکی برای ارسال پیامک

سامانه های پیامکی قابلیت ها و امکانات متنوعی را برای ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می دهند که در این قسمت امکانات رایگانی که در سامانه پیامکی راستین اس ام اس ارائه می شود را برای شما عنوان می کنیم تا با خیالی راحت پنل پیامکی خود را برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب کنید.

· ارسال پیامک تکی یا گروهی (انبوه)

· ارسال اس ام اس تبلیغاتی منطقه ای پیشرفته که می توانید برای شماره های یک شهر یا استان پیامک ارسال کنید.

· ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

· ارسال به بلک لیست

· امکان دریافت پیامک و ارسال پیامک برای مسابقه و نظرسنجی

· پشتیبانی

· ضمانت بازگشت وجه

· خط اختصاصی هدیه

سیم کارت پیامکی

سخن آخر

در اینجا به بررسی تعرفه ارسال پیامک تبیلغاتی همراه اول و بقیه اپراتورها پرداختیم تا برای ارسال پیامک های تبلیغاتی کسب و کارهای خود به صرفه ترین اپراتور را را برای بازاریابی پیامکی خود در سامانه های پیامکی انتخاب کنید.

سامانه پیامکی راستین اس ام اس بهترین نرخ ارسال پیامک را بدون هزینه های دیگر برای شما در نظر می گیرد شما تنها با ثبت نام وارد محیط پنل کاربری می شوید و با شارژ پنل اس ام اس به همان میزان می توانید برای تبلیغات یا اطلاع رسانی پیامک ارسال کنید و با اتمام موجودی دوباره پنل را شارژ و ارسال پیامک را انجام دهید و در صورت باقی ماندن شارژ و استفاده نکردن پنل کاربری شارژ همچنان در پنل اس ام اس شما برای ارسال پیامک بعدی باقی خواهد ماند.


:
:
:
آخرین اخبار