تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۷۳۳۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشگاه شهید مجدیان دزفول هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد
 رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: مراحل نهایی ساخت ورزشگاه مجدیان دزفول در حال انجام است و این ورزشگاه هفته دولت امسال سرانجام پس از حدود ۲ دهه به بهره برداری می‌رسد.

خادمعلی تهذیبی  با اشاره به تامین اعتبار لازم برای تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان افزود: حدود ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استادیوم مجدیان دزفول تنها از دی‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون هزینه شده است.

وی ادامه داد: تعمیر و بازسازی ورزشگاه شهید مجدیان دزفول از حدود ۲۰ سال پیش آغاز شده که به دلیل نبود اعتبار و دلایل مختلف نیمه تمام مانده بود که این ورزشگاه با تخصیص اعتبار مناسب در مرحله نهایی ساخت قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی در حال اجرا در این شهرستان وجود دارد، بیان کرد: احداث ۱۵ زمین چمن در شهرستان دزفول در حال انجام است که پنج زمین چمن در روزهای اخیر به بهره برداری رسید و تلاش می‌شود مابقی این زمین‌ها نیز تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی افزود: زیرسازی این زمین‌ها که در شهرهای مختلف شهرستان در حال انجام است توسط شهرداران آن شهرها و هزینه چمن آن نیز توسط بنیاد علوی تامین شده است.

تهذیبی گفت: چمن چهار زمین از ۱۰ زمین در حال احداث طبیعی و ۶ زمین دیگر دارای چمن مصنوعی هستند.

تصویب ۹۰۰ میلیارد ریال برای احداث سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفره در دزفول

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه تمام مقدمات لازم برای شروع به کار احداث ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفره جدید در این شهرستان فراهم شده است، اظهارکرد: زمین مورد نیاز این ورزشگاه تملک شده و برای احداث آن ۹۰۰ میلیارد ریال تصویب شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبار مصوب این ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفره ابلاغ شده است که با نهایی شدن فرآیند مناقصه این طرح، با توجه به تصویب اعتبار مورد نیاز پیش بینی می‌شود این طرح با سرعت مناسب تکمیل شود.

تهذیبی با بیان اینکه زمین این ورزشگاه در تقاطع بلوار دانش و ۱۵ خرداد دزفول تملک شده است، گفت: کلنگ احداث این ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفره جدید هفته دولت امسال به زمین زده می‌شود.

وی با اشاره به روند ساخت چهار سالن ورزشی در این شهرستان گفت: سه سالن ویژه ورزش بانوان است که ۲ سالن در شهرهای دزفول و یک سالن ورزشی در شهر شمس آباد این شهرستان تا هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

 ورزشگاه شهید مجدیان دزفول در سال ۱۳۸۰ به صورت غیراصولی با تفکر تخریب و ساخت بهتر و اجبار متولیان برای تامین اعتبار تخریب شد.

روند بازسازی این طرح مشمول زمان شده و تکمیل آن یکی از مطالبات شهروندان دزفول به ویژه ورزشکاران است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار