تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفیر اسبق ایران در عراق:
معادلات منطقه با حضور ایران به سرانجام می‌رسد
  سفیر اسبق ایران در عراق با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز در قله اقتدار و عزت خود قرار دارد گفت: تمام معادلات منطقه با حضور ایران به سرانجام می‌رسد.

 حسن دانایی‌فر در یادواره شهید هادی کجباف در شوشتر بیان‌کرد: استکبار جهانی و چند کشور مرتجع منطقه با به وجود آوردن غده سرطانی به نام داعش و تجهیز گروه‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه سعی در ناامن کردن ایران اسلامی، و خدشه‌دار کردن امنیت و آرامش ما را داشتند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم ما، همانند رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، در ارتفاعات سربه فلک کشیده کردستان و کرمانشاه و یا در گرمای سوزان خوزستان، هشت سال حماسه ایثار و مقاومت را رقم زدند ،و اگر امثال هادی کجباف نبودند دشمنان با ایجاد رخنه و محاصره کشورهای منطقه ضربه نهایی را به امنیت ما وارد می‌کردند.

سفیر اسبق ایران در عراق ادامه داد: امروز کشورهای جهان می‌دانند که اگر ایران اسلامی بخواهد می‌تواند هر دشمن متجاوزی را سرجای خود بنشاند و به فرموده رهبر معظم انقلاب که دوران بزن و در رو دیگر تمام شده ، با هر دشمنی که بخواهد ضد عزت و اقتدار ما قدمی بردارد به شدت برخورد می‌شود.

دانایی فر گفت: امروز محور مقاومت پیش از پیش مقاوم و مستحکم در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و هر زمانی که فرمانده معظم کل قوا دستور دادند با تمام توان و قوا به هر متجاوزی درسی فراموش نشدنی خواهد داد.

یادواره شهید مدافع حرم هادی کجباف، همزمان با دهه کرامت با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی ، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در تالار فرهنگ شوشتر برگزارشد.

شهید هادی کجباف از فرماندهان و مسشتاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، متولد شوشتر ، از فرماندهانی بود که نیروهای مردمی سوریه را برای مقابله با داعش سازماندهی کرده بود، وی سرانجام در سال ۱۳۹۴ در منطقه درعا سوریه در حالی که در محاصره قرار گرفته بود همچون ارباب خود حضرت امام حسین(ع) به آرزوی دیرینه خود رسید.

در این آیین از خانواده معظم شهدای مدافع حرم شوشتر تجلیل شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار