تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۷۳۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بکسل خودروی حمل جسد در مراسم تشییع!
خودروی حمل جسد متعلق به شهرداری سردشت زیدون در هنگام برگزاری مراسم تشییع یکی از شهروندان وسط جاده اصلی خراب شد.

بکسل خودروی حمل جسد در مراسم تشییع!

  در نقاط مختلف کشور برای تشییع جنازه اموات آیین‌ متفاوتی وجود دارد و در هر نقطه با توجه به آداب و رسوم خود پیکر درگذشتگان را تا خانه ابدی بدرقه می‌کنند.

در شهر سردشت زیدون نیز پیکر درگذشتگان با آیین آن منطقه تشییع و خاکسپاری می‌شود که متاسفانه چند وقتی است که برای مشایعت اموات به خانه ابدی مشکلاتی برای شهروندان این منطقه به وجود آمده است.

یکی از شهروندان سردشتی در همین ارتباط می‌گوید: خودروی حمل جسد متعلق به شهرداری سردشت زیدون در هنگام برگزاری مراسم تشییع پیکر یکی از همشهریان در وسط جاده اصلی خراب شد و روشن نشد که صاحبان عزا مجبور شدند این خودرو را بکسل کنند.

وی با بیان اینکه در مراسم تشییعی که از شهرهای مختلف حضور داشتند خودرو خراب شد، ادامه می‌دهد: خودروی حمل جسد شهرداری سردشت سال‌ها است که از رده خارج شده و فرسوده است و مرتب در مراسمات خاموش و خراب می‌شود.

در همین ارتباط فریبرز عباس‌زاده عضو و سخنگوی شورای شهر سردشت زیدون گفته که ماشین جدید حمل جسد خریداری شد و هم‌اکنون کارهای اولیه از جمله شماره‌گذاری و تغییر کاربری آن صورت گرفته و تا پایان هفته آینده به‌طور رسمی وارد چرخه خدمت به منطقه و شهر می‌شود.

با توجه به اینکه فقط یک خودروی حمل جسد در شهر سردشت زیدون وجود دارد امیدواریم وعده سخنگوی شورای شهر تحقق یابد و به زودی این مشکل شهروندان سردشتی حل شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار