تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۲۷۳۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی بیمارستان جدید نفت در مسجدسلیمان آغاز شد
 عملیات اجرایی ساخت بیمارستان جدید نفت در مسجدسلیمان با حضور معاون وزیر نفت آغاز شد.

  امروز همزمان با سالروز آغاز عملیات حفاری نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان و با گذشت حدود یکصد سال از ساخت بیمارستان صنعت نفت در این شهر، پروژه ساخت بیمارستان جدید نفت مسجدسلیمان آغاز شد.
این بیمارستان با اعتبار یکهزار و ۷۶۰ میلیارد ریال و با زیربنای چهار هزار مترمربع ، با ظرفیت ۳۲ تخت شامل بخش‌های داخلی، جراحی، اتاق عمل، اورژانس، زنان و زایمان، رادیولوژی و آزمایشگاه ساخته می شود.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در آیین آغاز به کار بیمارستان جدید نفت بیان کرد: بهداشت و درمان باید به صورت متوازن همپای صنعت نفت توسعه یابد و مجلس شورای اسلامی باید بیشترین سهم را برای توسعه مناطق عملیاتی صنعت نفت در نظر بگیرد تا بتوان به صورت مستمر به این مناطق کمک کرد.
محسن خجسته مهر افزود: بیمارستان جدید مسجدسلیمان از سوی شرکت ملی نفت ساخته و تجهیز خواهد شد و اجرای چنین پروژه‌هایی در مقایسه با تولیدات نفتی بسیار اندک است.
به گفته فرحناز عزیزی دوست رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان، بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان در سال ۱۳۰۳ شمسی به‌ عنوان نخستین بیمارستان استاندارد و مجهز در خاورمیانه برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی به ساکنان شهرستان اعم از شاغلین صنعت نفت و ساکنان بومی، در زمره مسئولیت‌های اجتماعی از آغاز تاسیس تاکنون خدمات شایانی ارائه کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار