تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۲۷۳۳۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده کیان آباد به روستای دغاغله از مسیرهای حادثه خیز اهواز است

  سرپرست فرمانداری اهواز جاده کیان آباد به روستای دغاغله بخش مرکزی اهواز را از مسیرهای حادثه خیز این شهر دانست و گفت: طرح تعریض و ایمن سازی این محور باید هرچه سریعتر از سوی شهرداری انجام شود.

  احمد موالی زاده روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح نهضت آسفالت در اهواز بیان کرد: کاهش حوادث رانندگی و رفاه حال مردم با بهسازی جاده‌های این شهرستان و اجرای این طرح اعمال می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع طرح نهضت آسفالت در شهرستان اهواز افزود: رسالت کاری ما به عنوان یک دستگاه باید داشتن نگاه اجتماعی به طرح‌ها و رضایتمندی مردم باشد.

موالی زاده اظهارکرد: اجرای طرح‌ها باید به نحوی باشد که ضمن رعایت مسائل فنی و عمرانی، رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد و یکی از راه‌های رضایتمندی مردم اولویت بندی و سرعت بخشیدن به کار است.

وی افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی دیگر از جمله شرکت آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید همکاری لازم را داشته باشند و تسریع در اجرای کامل این طرح از مطالبات مهم مردم این منطقه است.

طرح نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهرستان اهواز از چند ماه اخیر آغاز و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ملزم به اجرای این طرح شده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار