تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۷۳۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برقراری پروازهای خارجی فرودگاه دزفول موجب توسعه اقتصادی منطقه می شود
 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری پروازهای خارجی از طریق فرودگاه دزفول موجب توسعه همه جانبه منطقه به ویژه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی این شهرستان خواهد شد.

  سیداحمد آوایی چهارشنبه شب در جشن بزرگ مقاومت در بوستان ساحلی دولت دزفول افزود: از مجلس هفتم به دنبال حل مشکل مرز هوایی و راه اندازی پروازهای بین المللی بودم تا هم مسافران را جابه جا کند و هم محصولات کشاورزی صادر شود و شاهد رونق بیش از پیش اقتصادی در منطقه باشیم.

وی افزود: محصولات تولیدی زراعی و باغی در برخی موارد روی دست کشاورزان شهرستان می ماند و گاه برداشت محصولات صرفه اقتصادی هم ندارد و خوراک دام می شود.


آوایی گفت: درنشستی که با حضور فرماندار و نماینده استاندار در وزارت کشور برگزار شد مرز هوایی دزفول تصویب شد و امیدواریم پروازهای خارجی از طریق فرودگاه دزفول برقرار شود و مردم این شهرستان از سفرهای زیارتی و سیاحتی خارجی از طریق فرودگاه دزفول بهره مند شوند.

فرماندار دزفول نیز در این نشست گفت: امیدواریم زیرساخت های لازم فراهم و با صادراتی که انجام می شود خبرهای خوشی برای شهروندان به همراه داشته باشد.

علیرضا خردمند اظهارداشت: سفر اخیر هیات دولت مصوبات خوبی در دزفول داشت که به زودی ابلاغ و اطلاع رسانی لازم در خصوص جزئیات آنها انجام خواهد شد.

وی چهارم خرداد را ثمره مقاومت و پایداری مردم دزفول دانست و ابراز امیدواری کرد که شاهد انتشار اخبار خوش به شهروندان باشیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار