تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۲۷۳۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک روز مکالمه رایگان هدیه همراه اول به مشترکان خوزستانی

همراه اول به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول و سالروز آزاد سازی خرمشهر یک روز مکالمه رایگان به مشترکان همراه اول خوزستانی هدیه کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، در راستای مسئولیت های اجتماعی و با تلاش و پیگیری مخابرات متطقه خوزستان و همکاری شرکت ارتباطات سیار، مشترکان همراه اول در سراسر استان خوزستان می توانند از هدیه یک روز مکالمه درون شبکه همراه اول در روز دوم خرداد ماه سال جاری استفاده کنند.

بر اساس این خبر مشترکین همراه اول خوزستانی می تواننداز طریق شماره گیری کد "ستاره 10 ستاره 4 ستاره 2 مربع" هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه ای را برای خود فعالسازی کنند.

گفتنی است: از دیگر اقدامات و فعالیت مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول و سالروز آزادسازی خرمشهر در راستای مسئولیت های اجتماعی را، ارسال پیامک مناسبتی تبریک روز مقاومت و پایداری دزفول و فتح خرمشهر روی خطوط مشترکین همراه اول سطح استان، بهره مندی از تحفیفاتویژه اپلیکیشن های جاجیکا(رزرو هتل به مبلغ ۲ میلیون ریال)، نت باکس (اشتراک فیلم و سریال ۱میلیون و ۵۰۰ هزار ریال) و اپلیکیشن آی بیمه (بیمه سرقت گوشی به مبلغ ۱ میلیون ریال) و همچنین توزیع سیم کارت رایگان همراه اول در محل برگزاری جشن روز مقاومت مردم دزفول و فتح خرمشهر  برشمرد.
:
:
:
آخرین اخبار