تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۷۲۸۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعریف بیش از 4 هزار پروژه در سطح خوزستان از محل عوارض حق آلایندگی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: از واریز مرحله اول واریزی حق آلایندگی، بیش از چهار هزار پروژه در سطح شهرها و روستاهای استان تعریف و در حال انجام است.

تعریف بیش از 4 هزار پروژه در سطح خوزستان از محل عوارض حق آلایندگی

 محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در جلسه رسیدگی به پروژه‌‌های نیمه تمام خوزستان حرکت جهادی و هماهنگی بین دستگاهی را از الزامات شتاب دهی به پروژه های عمرانی سطح استان برشمرد و اظهار کرد: بیش از یکهزار و ۷۶۰ پروژه در سطح استان در حال انجام است که بیش از ۸۰۰ پروژه آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در حال انجام است که برای شتابدهی به تکمیل این پروژه‌ها نیاز به کار شبانه روزی و جهادی با برنامه مدون است.

وی نظارت مردمی برای تسریع و بالابردن کیفیت انجام پروژه های سطح استان را از الزامات برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید پیوست اجتماعی پروژه‌های عمرانی را در نقاط مختلف استان مدنظر قرارداده و از ظرفیت مردم برای نظارت بر پروژه های عمرانی استفاده نمود.

خانچی با اشاره به واریز عوارض حق آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کفت: از واریز مرحله اول واریزی بیش از چهار هزار پروژه در سطح شهرها و روستاهای استان تعریف و در حال انجام است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تغییر چهره شهر و روستاهای استان باشیم.

وی ادامه داد: جلسات پایش پروژه های عمرانی در خصوص عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خصوص تکمیل پروژه‌ها در حال انجام است.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
کارمند پتروشیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
0
با سلام ازتاریه 1400/10/13 تاریخ شروع قانون جدید مالیات برارزش افزوده شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و بندرامام به بهانه عدم اعلام شرکت های آلاینده توسط سازمان محیط زیست عوارض آلاینندگی را یا پرداخت نکرده یا یا حداقل نیم درصد پرداخت کرده اند درصورتیکه اکثر شرکتها مشمول 1 و 1/5 درصد آلایندگی هستند . ادارات امور مالیاتی شهرهای مذکور نیر به این موضوع توجه ای ندارند.
کارمند پتروشيمی
|
ROMANIA
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
0
0
سلام وقتی پیام را در صفحه نمی گذارید حداقل پیام را جهت صحت یا سقم به دستگاه‌های ذیربط ارسال نمایید.
:
:
:
آخرین اخبار