تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۷۲۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا، آغاز برنامه «هفته خوابگاه‌ها» در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی
 برنامه‌های فرهنگی درنظر گرفته شده برای خوابگاه‌های علوم‌پزشکی کشور از فردا آغاز می‌شود.

  براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه هفته‌ خوابگاه‌ها از روز شنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و روز جمعه، ۵ خرداد ماه به پایان می‌رسد. هفته خوابگاه‌ها در سال جاری با شعار «سرای دانشجو، با نشاط و امیدآفرین» برگزار می‌شود.

دکتر احد بنار، مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد، بخشی از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای هفته خوابگاه‌ها، «عمومی» است و در تمام روزهای هفته برگزار می‌شود و برخی از برنامه‌ها نیز اختصاصی بوده و تنها در یک روز از هفته برگزار می‌شوند.  

برنامه‌های عمومی شامل پخش پادکست در محیط خوابگاه در قالب طرحی موسوم به«رادیو خوابگاه»، مسابقات ورزشی و حضور مشاوران و روان‌شناسان در خوابگاه‌ها است.

برنامه‌های اختصاصی نیز شامل بازدید مسئولان از خوابگاه‌های دانشجویی، آغاز برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی، برگزاری مسابقات دست‌پخت دانشجویی، اشاعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی در میان دانشجویان در قالب زیباسازی محیط‌های عمومی خوابگاه، جشن آزادسازی خرمشهر و تقدیر از دانشجویان شاهد و ایثارگر، جلسه پرسش و پاسخ اساتید و دانشجویان و حضور دانش‌آموختگان قدیمی ساکن خوابگاه‌ها در خوابگاه‌ها جزو برنامه‌های اختصاصی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار