تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۷۱۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیشکر به همت کارگرانش از هر بحرانی گذر کرده است/رفاه کارگران نیشکر در اولویت است

 دکتر ناصری رسیدن به تولید حداکثری را در گرو نقش‌آفرینی کارگران دانست و بیان داشت، در سال گذشته، طرح‌های مختلفی برای حمایت از کارگران در واحدهای هشتگانه به اجرا درآمد و امسال نیز این اقدامات ادامه دارد.

در مراسمی به مناسبت روز کارگر، از کارگران و مدیران حفاظت فنی و ایمنی برتر خوزستان تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مراسم یکشنبه (۱۰ اردیبهشت ماه) با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و جمعی از مدیران شرکت های تولیدی و صنعتی در سالن شهید دقایقی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد.

در این آیین، از حسین قلندری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به عنوان مدیر برتر بخش حفاظت فنی و ایمنی استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

قدردانی دکتر ناصری از کارگران صنعت نیشکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه مراسم روز کارگر، ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر به جامعه کارگری صنعت نیشکر، گفت، سرمایه اصلی این شرکت، نیروی انسانی آن است و اگر امروز توانسته به سلامت از بحران‌هایی همچون خشکسالی و سیلاب عبور کند و در مسیر خودکفایی کشور قدم بردارد، به همّت و ایثار آنهاست.

دکتر عبدعلی ناصری افزود، این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های کارگری خوزستان است که با اشتغالی بیش از ۲۶ هزار نفر، نقش مهمی در خودکفایی کشور دارد.

وی رسیدن به تولید حداکثری را در گرو نقش‌آفرینی کارگران دانست و بیان داشت، در سال گذشته، طرح‌های مختلفی برای حمایت از کارگران در واحدهای هشتگانه به اجرا درآمد و امسال نیز این اقدامات ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با بیان اینکه معیشت و رفاه کارگران نیشکر در اولویت است، اظهار داشت: قدردان تلاش همه کارگران شریف و زحمت‌کش کشت و صنعت‌های هشتگانه هستم و تمام تلاش مجموعه مدیریتی شرکت، ارتقای سطح رفاهیات کارگران است.

به گفته وی، مجموعه اقدامات رفاهی و معیشتی در ایجاد رضایت شغلی و تعهد سازمانی، شرایط را برای بروز خلاقیت و نقش‌آفرینی این سرمایه‌های ارزشمند در افزایش تولید، مهیا می‌کند.



:
:
:
آخرین اخبار