تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۲۷۱۴۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اشتغال یکی از اولویت‌ها در خوزستان است / برای مشکلات خوزستان لازم باشد ۷۰ بار نیز خواهم آمد + فیلم
اشتغال یکی از اولویت‌ها در خوزستان است / برای مشکلات خوزستان لازم باشد ۷۰ بار نیز خواهم آمد + فیلم
رئیس‌جمهور گفت: رسیدگی کامل به مشکلات مختلف در استان خوزستان انجام می‌شود.

حضور پرشکوه مردم ولایتمدار خوزستان در اسقبال از رییس جمهور موجب شد تا ظرفیت مصلای کلانشهر اهواز و خیابان های اطراف آن به طور کامل تکمیل شود.

از ساعتی پیش از زمان اعلام شده دیدار عمومی آیت الله رئیسی با مردم ولایتمدار خوزستان قهرمان، سیل جمعیت از قشرها و شهرهای مختلف خود را به میعادگاه اعلام شده رساندند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: برای رسیدگی به مشکلات مناطق مختلف خوزستان پای کار هستیم. در زیرساخت‌های آب و برق و فاضلاب مشکلات زیادی وجود داشت که در حال برطرف کردن است، دولت و مدیران باید توجه داشته باشد و با فساد، فقر و تبعیض مقابله کنند.

وی ادامه داد: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس ایثار، از خودگذشتگی و رشادت را به نمایش گذاشت.

آیت الله رئیسی، نیروی جوان، کارآمد و اثرگذار را از جمله ظرفیت‌های مهم خوزستان دانست و گفت: جوانان بروند بسیاری در این استان وجود دارند که باید اشتغال آن‌ها با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

به گفته او  تلاش همه مسئولان در خوزستان باید بسترسازی برای اشتغال و فعالیت جوانان این استان باشد.

رئیسی با تاکید بر اینکه استفاده از نیروی بومی در همه بخش‌ها بر غیربومی اولویت دارد ادامه داد: اشتغال اولویت دولت است و همه بخش‌ها در ایجاد اشتغال باید نقش آفرین باشند.

رئیس جمهور حضور پرشور مردم در این استقبال را ناشی از دلدادگی مردم خوزستان به انقلاب عنوان کرد و گفت: مهمترین افتخار بنده نوکری برای مردم است.

رئیسی عنوان کرد: برای رفع مشکلات خوزستان اگر نیاز باشد ۷۰ بار به این استان سفر می‌کنم؛ بنابراین تا زمانی که مشکلات مردم و جوانان حل نشود دولت آرام نمی‌گیرد.  مردم خوزستان حماسه ساز بوده و هستند دولت نه برای رای بلکه برای عهدی که با مردم بسته خود را ملزم به گره گشایی از مشکلات می‌داند.

رئیس جمهور گفت: همانگونه که مردم خوزستان با ولایت و انقلاب به عهد خود وفادار هستند بنده نیز به عهد خود به این استان و مردم کشور وفادار خواهم ماند.






مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار