تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۷۱۱۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلوگیری از برگزاری ۲ تور گردشگری غیرمجاز در آبشار شوی دزفول

 سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: از برگزاری ۲ تور گردشگری غیرمجاز به مقصد آبشار شوی جلوگیری شد.

 حمید رضا خادم روز سه شنبه افزود: این ۲ تور در قالب گروهی ۳۰ نفره در تعطیلات عید فطر قصد رفتن به آبشار شوی را داشتند که به علت حفظ نکردن شئونات اسلامی و نداشتن مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی شهرستان دزفول از برگزاری تور جلوگیری شد.

وی بر ضرورت حفظ شئونات اسلامی در برگزاری تورهای گردشگری تاکید کرد و ادامه داد: رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی برای اجرای تورهای گردشگری در شهرستان دزفول الزامی است و درصورت بی‌توجهی با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: برگزاری تورهای گردشگری فقط با اخذ مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی دارای مجوز بند ب و با رعایت استاندارهای تور امکان پذیر است.

وی افزود: متاسفانه برای برگزاری برخی تورها با ترفندهای مختلف تبلیغاتی و استفاده از فضای مجازی بدون اخذ مجوزهای رسمی برای فروش خدمات تور به صورت غیرقانونی اقدام می‌شود که درصورت مشاهده برگزاری این تورها بدون چشم پوشی برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

خادم از هموطنان خواست درصورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز مراتب را به حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول به شماره تماس۴۲۴۳۰۲۴۲ اطلاع رسانی کنند.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار