تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۷۱۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رشد بیش از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۳۶۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۹۶ واحدی ایستاد.
 امروز دوشنبه (۴ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد هزار و ۳۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۵۱۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲  هزار و ۳۶۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۶  هزار و ۴۹۶ واحدی ایستاد.


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۹  هزار و ۲۵۵  میلیارد تومان رسید. «تاپیکو»، «میدکو» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وکغدیر»، «خگستر» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۷ هزار و ۷۳۳ واحدی روی پله ۷۶۸ هزار و ۴۸۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۳ هزار و ۶۵۰  میلیارد سهم به ارزش ۹ هزار و ۲۵۵ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۴۸ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۵۹ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۵ هزار و ۶۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های ختور، پترول، شسینا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کفپارش، دانا  و کماسه بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های ثباغ، قشیر و ثپردیس بیشترین افزایش قیمت و سهام غگلستا، زدشت و پهپاک بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، سیر و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، سپر و فیروزا در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات واعتماد و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، سپیدما  و آوند  در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های افران، کمند و فیروزا بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا ۲، شستا  و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴،   اخزا ۹۱۶۴، اراد ۱۲۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کوثر و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.


مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار