تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۲۷۰۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هر اقدام صهیونیست‌ها علیه ایران نابودی آن‌ها را تسریع می‌کند
 سخنگوی سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر عملیات نظامی ضد ما آغاز کنند، پایان این اقدام با آن‌ها نیست و نابودی آن‌ها را تسریع می‌کند.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره اظهار نظر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این رژیم به تنهایی می‌تواند به ایران حمله نظامی انجام دهد، گفت: این اظهار نظر صهیونیست‌ها سخن جدیدی نیست و آن‌ها مطلب مذکور را بار‌ها تکرار کرده‌اند. اما، شاید یک پیام داشته باشد و آن پیام، این است که شرایط آمریکایی‌ها در منطقه به گونه‌ای است که امکان حمایت از صهیونیست‌ها را ندارند.

وی افزود: آمریکایی‌ها به تعبیری تلاش می‌کنند خود را در دامن صهیونیست‌ها نیندازند، چون می‌دانند اگر صهیونیست‌ها اقدامی علیه ما انجام دهند، مقابله به مثل ما دامان پایگاه‌های حامی صهیونیست‌ها را خواهد گرفت.

سخنگوی سپاه در ادامه با اشاره به علت اظهار نظر مذکور توسط ارتش رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: علت اصلی چنین اظهارنظری توسط رژیم صهیونیستی، می‌توان پیام آمریکایی‌ها به آن‌ها دانست که همچون گذشته قادر به حمایت از این رژیم نبوده و حاضر نیستند وارد نبردی شوند که سرنوشت آن به کجا می‌رود، شوند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر عملیات نظامی و یا اقدامی علیه ما آغاز کنند، پایان این اقدام با آن‌ها نیست و قطعاً نابودی آن‌ها را تسریع می‌کند.

سردار شریف در پایان و در پاسخ به سوالی دیگری درباره علنی‌شدن اختلافات آمریکا و رژیم صهیونیستی و اظهارات برخی مقامات آمریکایی در این باره تاکید کرد: شاید این نوع اظهارات چنین پیامدی هم داشته باشد، صهیونیست‌ها می‌خواهند به آمریکایی‌ها اعلام کنند که دیگر آن‌چنان به توان نظامی شما متکی نیستیم و خودمان می‌خواهیم اقدام کنیم.

سخنگوی سپاه در پایان، طرح چنین سخنانی توسط صهیونیست‌ها را یک بلوف سیاسی دانست.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار